مالک لیل خروج سانچز را تایید کرد/ مقصد میلان است یا پاری‌سن‌ژرمن؟

مالک لیل خروج سانچز را تایید کرد/ مقصد میلان است یا پاری‌سن‌ژرمن؟

پایگاه خبری فوتبالی - مالک باشگاه فرانسوی لیل در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌ها در ارتباط با آينده رناتو سانچز، ستاره ملی‌پوش و پرتغالی تیمش و مقصد احتمالی آینده‌اش صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، الیور لتانگ، مالک باشگاه فرانسوی لیل در تازه‌ترین صحبت‌های خود تایید کرد که رناتو سانچز، هافبک تیم ملی فوتبال پرتغال و ستاره خط میانی باشگاه لیل در این پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان سال جاری به تیم ایتالیایی میلان یا فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن خواهد رفت.

هافبک ملی‌پوش و بیست و چهار ساله پرتغالی از مدت‌ها قبل هدف نخست نقل و انتقالاتی مدیران و مسئولان باشگاه آث میلان ایتالیا برای جایگزینی فرانک کسیه، هافبک دفاعی ملی‌پوش و ساحل عاجی سابق روسونری بوده است که به صورت بازیکن آزاد و رایگان به باشگاه اسپانیایی بارسلونا پیوسته است. داستان از جایی تغییر کرد که مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه و مربی سابق رناتو سانچز برای جذب این بازیکن تمایل نشان دادند و علاقه شخصی این بازیکن ملی‌پوش و پرتغالی نیز پیوستن به جمع نفرات تیم پایتخت‌نشین فرانسوی است.

مالک باشگاه فرانسوی لیل در این رابطه چنین می‌گوید: "رناتو سانچز دو پیشنهاد خوب از دو باشگاه تاپ اروپایی دارد. این بازیکن هنوز با ماست چون توافقی با مدیران هیچ کدام از این دو باشگاه تاپ اروپایی وجود ندارد."

مالک باشگاه لبل فرانسه در ادامه صحبت‌های خود در این زمینه گفت: "می‌توانم به شما بگویم که رناتو سانچز در این پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان در همین سال جاری باشگاه لیل را ترک خواهد کرد اما نمی‌دانم که این بازیکن از بین تیم‌های آث میلان ایتالیا و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه کدام باشگاه را انتخاب خواهد کرد. این تمام چیزی است که می‌توانم به شما بگویم."

رناتو سانچز در بیست و چهار مسابقه لیگ یک لوشامپیونه فرانسه در رقابت‌های فصل گذشته با پيراهن باشگاه لیل فرانسه به میادین رقابت با حریفان و رقبا رفت و هم‌چنين موفق به زدن تنها یک گل و ارسال پنج پاس گل برای هم‌تیمی های خود در لیل شده است.

9404