گزینه جایگزین میلان در صورت شکست در جذب رناتو سانچز مشخص شد

گزینه جایگزین میلان در صورت شکست در جذب رناتو سانچز مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که سرانجام ستاره پرتغالی لیل گزینه نهایی مدیران میلان برای جانشینی فرانک کسیه در این تیم خواهد بود اما هم‌چنین گفته می‌شود که مقامات میلان یک پلن بی هم برای ناکامی احتمالی در جذب این بازیکن از تیم فرانسوی در نظر گرفته باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی توتو اسپورت چاپ شهر تورین، مدیریت باشگاه آث میلان ایتالیا در تلاش برای نهایی کردن معامله انتقال رناتو سانچز، بازیکن تیم ملی فوتبال پرتغال و ستاره فعلی خط حمله باشگاه لیل از این تیم فرانسوی می‌باشد؛ بازیکنی که از شروع فصل قبل گفته شده است که جایگزین فرانک کسیه، هافبک تیم ملی فوتبال ساحل عاج در تیم میلان خواهد بود که در انتهای این فصل از روسونری به جمع یاران تیم آبی و اناری‌پوشان بارسلونای اسپانیا ملحق شده است.

با این اوصاف، مدیریت باشگاه آث میلان یک گزینه جایگزین برای رناتو سانچز که هدف شماره یک روسونری می‌باشد، در نظر گرفته است و پائولو مالدینی قصد دارد برای هر سناریویی آماده باشد.

پیشنهاد میلان برای خرید رناتو سانچز از لیل، پرداخت مبلغی معادل با رقم پانزده میلیون یورو می‌باشد و این در شرایطی است که بازیکن درخواست دستمزد شش میلیون یورویی دارد. بنابراین اگر به هر نحو این معامله با شکست مواجه شود و یا رناتو سانچز با کاهش میزان مبلغ حقوق و دست‌مزد مورد نظر خود تا رسیدن به عدد پیشنهادی سران باشگاه میلان موافقت نکند، پائولو مالدینی به سراغ جذب و به خدمت گرفتن انزو فرناندز، ستاره ریورپلاته آرژانتین خواهد رفت که یک بند فسخ هجده میلیون یورویی دارد و احتمالا با دریافت مبلغی به ارزش تقریبی پانزده میلیون یورو موافقت خواهند کرد.

انزو فرناندز یک هافبک با قابلیت بازی در چند پست می‌باشد که می‌تواند به عنوان یک بازی‌ساز، یک عنصر هجومی درون باکس و یا حتی به عنوان بال راست مورد استفاده قرار بگیرد.

این بازیکن در مجموع بیست مسابقه‌ای که در این فصل در تمامی رقابت‌ها برای ریورپلاته به میدان رفته، موفق شده که هشت گل به ثمر برساند و هم‌چنین توانسته که شش پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کند.

9404