گزینه جانشین میلان در صورت شکست در جذب رناتو سانچز مشخص شد

گزینه جانشین میلان در صورت شکست در جذب رناتو سانچز مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - هدف اصلی روسونری در تابستان جذب رناتو سانچز می‌باشد اما اگر به هر دلیل در انجام این انتقال با شکست مواجه شوند، آن‌ها به سراغ جوردن ورتو خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ میلان ایتالیا، رناتو سانچز، هافبک ملی‌پوش پرتغالی باشگاه لیل فرانسه هدف اصلی مدیران باشگاه میلان برای جایگزینی فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی روسونری در نظر گرفته شده است؛ بازیکنی که انتظار می‌رود که با پایان رقابت‌های فصل جاری، باشگاه میلان را به صورت رایگان ترک کند.

از طرف دیگر، تلاش لحظات پایانی مدیریت باشگاه میلان برای جذب رناتو سانچز، هافبک پرتغالی لیل در پنجره نقل و انتقالاتی فصل زمستان در ژانويه اخیر به دلیل کمبود زمان جهت مذاکره دو باشگاه، به زمانی در آینده یعنی به فصل تابستان پیش رو موکول شد.

این نشریه چاپ شهر میلان بر این باور است که رناتو سانچز تنها هدف میلان محسوب نمی‌شود و آن‌ها خود را برای پلن بی و گزینه‌ای هم‌چون جوردن ورتو از آ اس رم آماده کرده‌اند.

جوردن ورتو تحت هدایت ژوزه مورینیو سقوط عملکردی داشته و انتظار می‌رود که با توجه به فرصت کمی که برای بازی کردن در ترکیب اصلی رم خواهد داشت، برچسب بیست میلیون یورویی این بازیکن طی ماه‌های آینده با کاهش قیمت روبه‌رو شود.

لازم به ذکر است که مدیریت باشگاه تاتنهام هاتسپر انگلیس نیز در ژانویه گذشته برای این هافبک بیست و هشت ساله اقدام کرد اما اسپرز در نهایت رودریگو بنتاکور، هافبک ملی‌پوش اروگوئه ای را از یوونتوس خریداری کرد.

9404