عکس یادگاری دو برزیلی رئال مادرید با برنده توپ طلا

عکس یادگاری دو برزیلی رئال مادرید با برنده توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگوئس و وینیسیوس جونیور دو جواهر برزیلی رئال مادرید با کاکا اسطوره فوتبال برزیل و آخرین برزیلی که توپ طلا را برده، عکس گرفتند.

به گزارش فوتبالی، کاکا در سال 2007 توانست فاتح توپ طلا شود که بعد از آن سلطه رونالدو و مسی بر این جایزه آغاز شد که به جز یک فصل که مودریچ برنده شد، همیشه دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی توپ طلا را بردند.

کاکا پس از درخشش در میلان راهی رئال مادرید شد، هر چند که هرگز در رئال موفق نبود و از زمان انتقالش به برنابئو در سال 2009، مسیر نزولی فوتبالش آغاز شد و به تدریج افت کرد و نتوانست به ستاره سابق تبدیل شود.

رودریگو گوئس و وینیسیوس جونیور اما دو جواهر تازه فوتبال برزیل هستند. وینیسیوس با 22 گل و 20 پاس گل عملکرد خارق العاده ای در رئال مادرید در فصل جاری داشت و توانست خیز مهمی به سمت تبدیل شدن به ستاره اصلی رئال مادرید بردارد در حالی که رودریگو گوئس به عنوان ذخیره انفجاری در برخی بازیها نظیر بازی با چلسی و سیتی خوش درخشید و محبوبیت زیادی میان هواداران کسب کرد. رودریگو و وینی امیدوارند که فصل گذشته مثلث هجومی رئال را در کنار بنزما تکمیل کنند که قطعا حضورشان می تواند نکته مهمی در ترکیب رئال مادرید به شمار برود.

4125