رونمایی از پلن‌بی بارسلونا در صورت عدم جذب برناردو سیلوا: یک سیتیزن دیگر!

رونمایی از پلن‌بی بارسلونا در صورت عدم جذب برناردو سیلوا: یک سیتیزن دیگر!

پایگاه خبری فوتبالی - منابع مختلف اسپانیایی در گزارش‌هایی چنین خبر می‌دهند که مقامات آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون یک برنامه جایگزین برای حالتی که در جذب برناردو سیلوا ناکام بمانند، در نظر گرفته‌اند که به هافبک ملی‌پوش و آلمانی سیتیزن‌ها ختم می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسپانیایی کادنا سر، مقامات و مدیران باشگاه بارسلونای اسپانیا در صورت ناکامی و شکست در پروژه جذب و معامله به خدمت گرفتن برناردو سیلوا، هافبک تیم ملی فوتبال پرتغال و ستاره خط میانی باشگاه منچستر سیتی انگلستان، یک برنامه ثانویه و هدف جایگزین که از آن به اصطلاح به عنوان 'پلن بی' مدیریت باشگاه کاتالانی نام برده می‌شود نیز برای روند کار نقل و انتقالاتی خود انتخاب کرده‌اند که در این رابطه، گزینه مورد نظر به عنوان هدف جایگزین و جانشین برناردو سیلوا برای سران کاتالان‌ها، دیگر بازیکن سیتیزن‌های انگلیسی یعنی ایلکای گوندوغان، ستاره ملی‌پوش و آلمانی تیم منچستر سیتی می‌باشد.

بر اساس این گزارش، به مدیران و مسئولان آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون گفته شده که ممکن است مجبور شوند تا مبلغی معادل با رقم یکصد میلیون یورو هزینه کنند تا این هافبک ملی‌پوش و پرتغالی منچستر سیتی انگلیس را به جمع شاگردان ژاوی هرناندز در تیم آبی و اناری‌پوش کاتالانی اضافه نمایند.

پول خرج شده برای جذب و به خدمت گرفتن داوید سیلوا از باشگاه منچستر سیتی انگلستان بسیار زیاد است و شاید مدیران و مقامات باشگاه اسپانیایی بارسلونا به سمت خرید و در اختیار گرفتن گزینه کم هزینه‌تری مانند ایلکای گوندوغان بازگردند.

در رقابت‌های فصل گذشته، ایلکای گوندوغان برای شاگردان پپ گواردیولا در تیم منچستر سیتی انگلیس بسیار تاثیرگذار بود و در مجموع چهل و سه مسابقه‌ای که با پیراهن آبی‌رنگ این باشگاه انگلیسی به میدان مسابقات با حریفان تیمش رفته بود، موفق شد که 10 گل به ثمر برساند و هم‌چنین توانست که شش پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش ارسال نماید.

بر اساس اطلاعات مندرج در وب‌سایت معتبر ترانسفر مارکت، ایلکای گوندوغان، بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره کنونی خط میانی باشگاه انگلیسی منچستر سیتی در بازار نقل و انتقالات قاره سبز اروپا دارای ارزشی به مبلغ معادل با رقم سی و پنج میلیون یورو می‌باشد.

9404