بایرن‌مونیخ مانه را برای جانشین گنبری در نظر دارد؟!

بایرن‌مونیخ مانه را برای جانشین گنبری در نظر دارد؟!

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ به دنبال تقویت تیم خود در فصل آتی است و بر همین اساس، از نام‌هایی که به بایرن مونیخ لینک شده، سادیو مانه است و بازیکنی است که به نظر جانشینی برای سرژ گنبری باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر کیکر چاپ آلمان، خبرنگار این رسانه آلمانی نیز ارتباط بایرن مونیخ با سادیو مانه را تایید کرد. ملی‌پوش سنگالی‌ها انعطاف لازم برای بازی در چند پست در بایرن مونیخ را دارد و جدا از توانایی بازی در خط حمله، نقش بازی‌ساز را نیز می‌تواند بر عهده داشته باشد. شرایط قرارداد او برای بایرن مونیخ می‌تواند جذاب باشد. قرارداد این مهاجم سی ساله در سال 2023 میلادی به پایان می‌رسد و فرمول رایج در ليورپول این است که قرارداد بازیکن را تمدید کنید یا او را بفروشید.

اما به نظر می‌رسد که سادیو مانه به عنوان جانشین احتمالی روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ نیست چون آینده مهاجم لهستانی هنوز روشن نیست. سادیو مانه در واقع برای یک خروج فوری قریب‌الوقوع دیگر برنامه‌ریزی شده است. سرژ گنبری، قرارداد ملی‌پوش آلمانی. همانند سادیو مانه در سال 2023 به پایان می‌رسد. وجه مشترک هر دو بازیکن این است که می‌توان از آن‌ها به طور متغیر در حمله استفاده کرد و گرفتن آن‌ها برای حریف در حالت تک به تک دشوار است. مونیخی‌ها نمی‌خواهند بدون تمدید قرارداد با سرژ گنبری وارد رقابت‌های فصل آینده شوند.

9404