سه ستاره خط حمله بایرن مونیخ در لیست فروش

سه ستاره خط حمله بایرن مونیخ در لیست فروش

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ تلاش ها را برای تغییرات در ترکیب خود ایجاد کرده است و بیلد گزارش داده است که تیم آلمانی سه تن از مهاجمان سرشناس هجومی خود را برای فروش گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، اگر بایرن مونیخ پیشنهاد خوبی را برای مانه، سانه و گنبری دریافت کند، هیچ مشکلی برای فروش آنها ندارد. در حقیقت هر سه بازیکن در شروع فصل از ستارگان بایرن مونیخ به شمار می رفتند اما در طول فصل نتوانستند انتظارات را برآورده سازند و به همین خاطر درها به روی جدایی انها باز شده است. 

مانه و سانه در پایان بازی مقابل منچسترسیتی با هم درگیری فیزیکی شدیدی داشتند و بایرن می خواهد هر دو را تنبیه کند و به همین خاطر درها را به روی رفتن آنها باز گذاشته است. در حال حاضر مانه با پیشنهادهای زیادی از انگلیس مواجه شده و حتی احتمال بازگشتش به لیورپول نیز وجود دارد. سانه نیز از زمان انتقالش از سیتی نتوانسته انتظارات را برآورده سازد و درها به روی رفتنش باز است. البته گنابری در فصل گذشته با 14 گل عملکرد خوبی داشت اما فراز و نشیب بالایی داشت و همین مسئله باعث انتقادها از او شده است. 

بایرن پس از اخراج اولیور کان و حسن سالیحمیدژیچ در تلاش است تا به خوبی ساختار خود را بازسازی کند و با تمرکز و دقت بهتری برای فصل آینده آماه شود.

4125