جدی شدن علاقه شياطين‌سرخ شهر منچستر به هافبک لاتزیو

جدی شدن علاقه شياطين‌سرخ شهر منچستر به هافبک لاتزیو

پایگاه خبری فوتبالی - سرگی ميلينکويچ ساويچ چند سال است که به منچستر يونايتد لينک می‌شود و بايد ديد آيا سرانجام اين انتقال رخ خواهد داد يا خير.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت چاپ پایتخت این کشور، با توجه به اين‌که اريک تن هاگ اکنون به طور رسمی کار خود را در منچستر يونايتد شروع کرده، ممکن است در چند هفته آينده اقدامات جدی‌تری را از سوی شياطين سرخ در بازار نقل و انتقالات شاهد باشيم.

با اين حال، اين‌که آيا اين اقدامات شامل سرگی ميلينکوويچ ساويچ می‌شود يا خير، بايد منتظر ماند و ديد.

نشريه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت آخرين اخبار را در مورد اين موضوع ارائه می‌دهد؛ با اشاره به اين‌که ماتيا کژمان، ايجنت ساويچ اطمينان دارد که او را در تابستان به تيم ديگری منتقل خواهد کرد.

در حالی که اين بازيکن ماندن در سری آ را ترجيح می‌دهد، اما اين واقعيت که يوونتوس به دنبال پوگبا است به اين معنی خواهد بود که آن‌ها مانند گذشته تمايلی به جذب اين هافبک صربستانی ندارند و اين اتفاق گزينه‌های کمی را برای ساويچ باقی می‌گذارند.

واضح است که منچستر يونايتد در تابستان امسال اصلی‌ترین مشتری هافبک لاتزيو خواهد بود، در حالی که پاری‌سن‌ژرمن بايد روشن کند که اکنون که لئوناردو ديگر مسئول نقل و انتقالات آن‌ها نیست، چه برنامه‌هایی در پيش خواهند داشت.

در هر صورت، کژمان معتقد است که قيمت موکل او نمی‌تواند از شصت و پنج تا هفتاد ميليون يورو فراتر رود، در حالی که لاتزيو مصمم است پول بيشتری از فروش ستاره چند فصل گذشته خود دريافت کند و برای شروع مذاکرات حدود هشتاد ميليون يورو می‌خواهد. 

واقعيت اين است که در حال حاضر هيچ پيشنهاد واقعی برای اين هافبک وجود ندارد، اما با توجه به اين‌که منچستر يونايتد می‌خواهد در تابستان امسال از اریک تن هاگ حمايت کند، شايد اين موضوع دست‌خوش تغييراتی شود.

9404