تلاش مضاعف منچستریونایتد برای تقویت خط میانی تیم خود

تلاش مضاعف منچستریونایتد برای تقویت خط میانی تیم خود

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد هم‌چنان در صدد است تا مبلغ مورد نیاز برای جذب سرگی میلینکویچ ساویچ از لاتزیو را تامین کند.

 به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه MEN، منچستر یونایتد معتقد است که می شود این هافبک صرب را با مبلغی حدود ۶۸ میلیون یورو به اولدترافورد آورد. ساویچ ۲۷ ساله تا سال ۲۰۲۴ با لاتزیو قرارداد دارد و این باشگاه ایتالیایی در تمام طول تابستان به دنبال یک مشتری برای هافبک ملی پوش خود بوده است.

از آنجا که مذاکرات باشگاه با بارسلونا بر سر فرنکی دیونگ طولانی و فرسایشی شده است منچستر یونایتد در نظر دارد به سمت ساویچ تغییر مسیر دهد. هم‌زمان با این‌که شرایط معامله منچستر یونایتد و آدرین رابیو رو به نهایی شدن می رود این مسئله از تلاش منچستر یونایتد برای جذب میلینکوویچ ساویچ نخواهد کاست. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که مدیر عامل لاتزیو کلودیو لوتیتو نیز بر سر این معامله سختگیری نخواهد کرد و مبلغ غیر معمولی را از منچستر یونایتد درخواست نخواهد کرد.

از طرف دیگر، منچستر یونایتد همچنان در راستای جذب کودی گاکپو با آیندهوون در ارتباط است. به گزارش ESPN منچستر یونایتد علاقه خود به کودی گاکپو را نشان داده است. این وینگر هلندی با قیمتی حدود ۳۵ میلیون پوند می‌تواند راهی منچستر یونایتد شود. در این تابستان آرسنال نیز از مشتریان این بازیکن بود.

9404