مدیر لاتزیو: ارزش میلینکوویچ ساویچ بیشتر از پوگباست

مدیر لاتزیو: ارزش میلینکوویچ ساویچ بیشتر از پوگباست

سایت رسمی فوتبالی - مدیر لاتزیو، کلودیو لوتیتو، باور دارد که ارزش میلینکوویچ ساویچ از پوگبا بیشتر است و اعلام کرد که پیشنهادی برای این بازیکن صربستانی به باشگاه نرسیده است.

این هافبک در طول تابستان با باشگاه‌های بزرگ زیادی در اروپا لینک شده بود و شایعات زیادی مبنی بر علاقه رئال مادرید، منچستریونایتد، پاریسن ژرمن، یوونتوس و میلان برای جذب او به گوش می‌رسید.

لوتیتو شرایط سختی را برای فروش این بازیکن اعلام کرده و مدعی شده بود که پیشنهادهای زیر ۱۲۰ میلیون یورو را بررسی نخواهد کرد.

مدیر لاتزیو در گفت و گو با کوریره دلو اسپرت گفت: " تا به هیچکس برای جذب ساویچ جلو نیامده است. هیچ پیشنهاد رسمی از میلان یا یووه و رئال مادرید یا منچستر یونایتد به من نرسیده است. من اصراری به فروش این بازیکن ندارم اما اگر از من بپرسید که حالا قیمت او چقدر است به شما یادآوری خواهم کرد که سال گذشته در تاریخ ۷ شهریور من یک پیشنهاد ۱۱۰ میلیون یورویی برای او را رد کردم. پوگبا با چه قیمتی به منچستر یونایتد فروخته شد؟ ۱۰۵ میلیون یورو به علاوه ۵ میلیون یورو به عنوان پاداش؟ حالا قیمت میلینکوویچ ساویچ بسیار بیشتر است و دلیل آن نیز واضح است. "

میلینکوویچ ساویچ به تمرینات پیش فصل لاتزیو بازگشته و اخیرا اعلام کرده که تمام تمرکزش روی باشگاه فعلی خود است.