اعتراف ستاره الهلال: دلش برای فوتبال اروپا تنگ شده!

اعتراف ستاره الهلال: دلش برای فوتبال اروپا تنگ شده!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی دیگر از ستارگان سرشناس لیگ عربستان برای بازگشت به فوتبال اروپا ابراز دلتنگی کرد!

به گزارش فوتبالی، جوردن هندرسون ستاره سابق لیورپول تصمیم گرفت که الاتفاق را ترک کند و قید دستمزد نجومی در این تیم عربستانی را زد تا برای آژاکس بازی کند.  هندرسون قراردادی دو سال و نیمه را با تیم هلندی به امضا رسانده است. از سویی کریم بنزما مهاجم الاتحاد هم به ترک تیم عربستانی فکر می کند و تیم های انگلیسی و همچنین المپیک لیون به خرید او علاقمند هستند. 

حالا کالچیو مرکاتو نیز گزارش داده است که دل سرگی میلینکوویچ ساویچ هافبک صربستانی الهلال برای لاتزیو تنگ شده است. این بازیکن که در تابستان گذشته به الهلال ملحق شد، بیان کرد:" البته که دلم برای لاتزیو تنگ شده است. هشت سال در آن جا بودم و سعی کردم که با برخی هم تیمی هایم در تماس باشم." 

لاتزیو اخیرا به عربستان سفر کرد و در نیمه نهایی سوپرجام ایتالیا مقابل اینتر با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد. هافبک صربستانی در ادامه گفت :" همه چیز خوب است. از حذف لاتزیو در نیمه نهایی ناراحت شدم چرا که دوست داشتم که آنها را در فینال ببینم." 

این هافبک صربستانی از فرصت سفر لاتزیو به عربستان استفاده کرد تا با اعضای تیم سابقش ملاقات کند. در حقیقت رسانه های ایتالیایی مدعی هستند که او به مدیر و سرمربی لاتزیو در فرودگاه ریاض گفته است:" خیلی دلم برایتان تنگ شده است. دوست دارم به لاتزیو برگردم."

میلینکوویچ ساویچ در هشت فصل حضورش در لاتزیو 341 بازی انجام داد و در تابستان گذشته با 34 میلیون پوند به الهلال پیوست و در تیم عربستانی 27 بازی انجام داده و یازده گل به ثمر رسانده است.

4125