امیدواری چلسی و میلان به جذب میلینکوویچ ساویچ

امیدواری چلسی و میلان به جذب میلینکوویچ ساویچ

سایت رسمی فوتبالی - مدیر لاتزیو، کلودیو لوتیتو، مدعی شد که پیشنهادات رسیده برای سرگئی میلینکوویچ ساویچ را بررسی خواهد کرد. 

میلینکوویچ ساویچ به انتقال به لیگ برتر انگلیس بسیار نزدیک است و منچستریونایتد و چلسی برای در اختیار گرفتن این بازیکن 23 ساله با یکدیگر رقابت می کنند. 

گفته می شود قیمت میلینکوویچ ساویچ حدود 89 میلیون پوند است اما این بازیکن صربستانی اخیرا ادعا کرده که قصد دارد فصل 19 – 2018 را نیز در لاتزیو سپری کند. 

در حالی که مدیر این تیم تاکید دارد که ستاره تیم خود را به فروش نمی رساند اما تایید کرده که پیشنهادات باشگاه های خواهان این بازیکن را بررسی خواهد کرد. 

لوتیتو به آر ام سی اسپرت گفت: " من هرگز میلینکوویچ ساویچ را برای فروش نخواهم گذاشت. اما پیشنهادات را بررسی می کنیم. من هرگز مانند بسیاری از همکارانم حق رشد را قبول نمی کنم.  بعد از یوونتوس، اینتر و میلان، لاتزیوی من پر افتخارترین تیم ایتالیا است. "

پاتریک اورا باور دارد که اگر میلینکوویچ ساویچ قصد دارد در این تابستان به یونایتد بپیوندد، باید برای این باشگاه بمیرد.  

اور در پاسخ به سوالی درباره این بازیکن صربستانی به آی تی وی گفت: " وقتی درباره منچستر یونایتد صحبت می کنم بسیار محتاط هستم چون بازی در این باشگاه تنها به توانایی شما بستگی ندارد. شما باید یک شخصیت خاص باشید تا در این باشگاه بازی کنید. باید برای این باشگاه بمیرید. انتظارات بسیار بالاست و من در حال حاضر می ترسم. اگر به من میگفتید که پاتریک! تو برای منچستر بازی می کنی اما حقوق نمی گیری، من حاضر بودم این کار را انجام دهم. بنابراین اگر او چنین ذهنیتی دارد می تواند این کار را انجام دهد – من از او نمی خواهم که بگوید حقوق نمی خواهد – اما اگر به آنجا برود و مطمئن باشد که می تواند برای این باشگاه بمیرد من واقعا خوشحال خواهم بود. "