دست رد میلینکوویچ ساویچ بر سینه رئال مادرید و منچستریونایتد

دست رد میلینکوویچ ساویچ بر سینه رئال مادرید و منچستریونایتد

سایت رسمی فوتبالی - بازیکن تیم ملی صربستان پیشنهاد بسیاری برای جدایی از لاتزیو به دست آورده اما با بازگشت به تمرینات این تیم اعلام کرد که در این باشگاه خواهد ماند.

ملینکوویچ برای تمرینات پیش فصل به باشگاه بازگشت و نگرانی‌ها از بابت ترک لاتزیو را کاهش داد. او به هواداران اطمینان داد که در این تیم خواهد ماند.

این بازیکن جام جهانی درخشانی را پشت سر گذاشت و بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواستار به خدمت گرفتن او هستند.

انتظار می‌رفت که این هافبک ۲۳ ساله دیروز به تمرینات بازگردد اما او امروز به کلینیک پزشکی لاتزیو رفت.

به گزارش سایت فوتبال ایتالیا، مدیر برنامه‌های این بازیکن پیش از این اطلاع داده بود که این اتفاق به دلیل از دست دادن پرواز رخ داده است.

این بازیکن در پاسخ به سوال هواداران درباره ادامه حضور در لاتزیو گفت: " البته که می‌مانم، نمی‌بینید که الان اینجا هستم؟ "سرمربی لاتزیو، سیمونه اینزاگی، پیش از این گفته بود که با وجود وسوسه حضور در لیگ قهرمانان اروپا با یوونتوس، این بازیکن ۱۰۰ میلیون یورویی با باشگاه خواهد ماند.

سایر مشتریان این بازیکن رئال مادرید، چلسی و منچستر یونایتد بودند که بر اساس شایعات مذاکراتی را با لاتزیو پیرامون قیمت این بازیکن انجام داده بودند.

میلینکوویچ ساویچ در سال ۲۰۱۵ به لاتزیو پیوست و در این مدت در ۱۲۲ بازی برای این تیم به میدان رفته و ۲۵ گل به ثمر رسانده است.

او اولین مدال قهرمانی خود را در سال ۲۰۱۷ با کمک به تیم خود در پیروزی ۳ - ۲ برابر یوونتوس در سوپر کاپ ایتالیا به دست آورد.

او در سه بازی تیم ملی کشور خود در جام جهانی به میدان رفت اما صربستان در مرحله گروهی از این رقابت‌ها حذف شد.

لاتزیو پیشنهاداتی از سوی تاتنهام برای خرید ایموبیله نیز دریافت کرده اما این مهاجم ۲۸ ساله اعلام کرده که در این باشگاه خوشحال است و به زودی قرارداد خود را تمدید خواهد کرد. این در حالی است که قرارداد فعلی این بازیکن تا سال ۲۰۲۲ است.

ایموبیله فصل گذشته ۲۹ گل به ثمر رساند که تنها مائورو ایکاردی توانست به این تعداد برسد. میلان نیز خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن بود.