بنر ویژه‌ای که هواداران کرواسی برای ستاره رئال مادرید آماده کرده بودند(عکس)

بنر ویژه‌ای که هواداران کرواسی برای ستاره رئال مادرید آماده کرده بودند(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته دوم از رقابت های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی کرواسی و فرانسه به میزبانی کرواسی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و هیچ کدام از دو تیم نتوانستند سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، این بازی یک بازی ویژه برای لوکا مودریچ، ستاره خط هافبک رئال مادرید بود. این بازیکن که کاپیتان تیم ملی کرواسی شده است، 150 اُمین بازی ملی خود را برای تیم ملی کرواسی انجام می داد و بدین ترتیب هواداران تیم ملی کرواسی در ورزشگاه خانگی خود یک بنر ویژه برای لوکا مودریچ آماده کرده بودند و آن را پیش از شروع بازی کرواسی و فرانسه به نمایش در آوردند.

روی این بنر که هواداران کرواسی به زبان خودشان درست کرده اند، نوشته شده است:"تو کاپیتان ما هستی، این برای تو است" و بدین ترتیب از لوکا مودریچ تقدیر ویژه ای به عمل آورده اند.

لوکا مودریچ با وجود داشتن 37 سال سن هنوز هم یکی از بهترین هافبک های دنیا است به طوری که او در قهرمانی های رئال مادرید تاثیر بسیار چشمگیری داشت. باید دید که لوکا مودریچ این فرم خوبی را که دارد تا چه زمانی ادامه خواهد داد.

1470