شب خاص لوکا مودریچ؛ از اشک تا کیک و کادوی ویژه!

شب خاص لوکا مودریچ؛ از اشک تا کیک و کادوی ویژه!

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ، هافبک اهل کرواسی رئال مادرید، به تازگی موفق شد رکوردی ویژه در تیم ملی کشورش به ثبت برساند و این رکورد در واقع همان رکورد بیشترین بازی ملی برای تیم ملی کرواسی است که لوکا مودریچ آن را شکسته و اکنون تاریخ ساز شده است.

به گزارش فوتبالی، لوکا مودریچ با انجام بازی مقابل قبرس به تعداد 135 بازی ملی برای کرواسی رسید و تبدیل به بازیکنی شد که بیشترین بازی ملی را برای کرواسی دارد و یک رکورد ویژه ثبت کرد. به همین مناسبت، هم‌تیمی ها و اعضای کادر فنی کرواسی و همچنین مقامات فوتبالی این کشور، مراسم ویژه‌ای را برای لوکا مودریچ ترتیب دادند و یک کیک و کادوی ویژه‌ی به او دادند. مودریچ در ابتدای این شب خاص و در این مراسم احساساتی شده و اشک ریخت. پس از آن از کیک و کادوی او رونمایی شد.

هم روی کیک عدد 135 درج شده بود و هم روی پیراهنی که به عنوان هدیه و یادگاری به مودریچ داده شده بود و عدد 135 همانطور که گفته شد، تعداد بازی های ملی این هافبک کروات است.

باید دید که عملکرد لوکا مودریچ در ادامه‌ی مسیر حرفه‌ای به چه شکل خواهد بود. او هم در رئال مادرید و هم در تیم ملی کرواسی عملکرد خوبی دارد و مهره‌ای کلیدی به شمار می‌رود.

1470