شرایط بحرانی بارسلونا؛ حراج جواهرات مادربزرگ!

شرایط بحرانی بارسلونا؛ حراج جواهرات مادربزرگ!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا شرایط مالی بحرانی دارد و به نظر می رسد که خوان لاپورتا مدیر این باشگاه مجبور شده تا به سرمایه های باشگاهش چوب حراج بزند.

به گزارش فوتبالی، هواداران بارسلونا به زودی باید در مجمع عمومی ویژه به صورت انلاین حضور پیدا کنند تا در مورد فروش حق تبلیغات و حق پخش باشگاه بارسلونا در سالهای  آینده تصمیم بگیرند و مجوز این کار را در مجمع عمومی به  مدیران باشگاه بدهند.

باشگاه بارسلونا در نظر دارد که 49.99 درصد از حق تبلیغات خود را به یک یا چند سرمایه گذار واگذار کند. بدین ترتیب بارسلونا همچنان اکثریت 50.01 درصدی را در اختیار خواهد داشت. از سویی بارسلونا در نظر دارد که 25 درصد از حق پخش تلویزیونی خود را به یک یا چند سرمایه گذار بفروشد.

نشریه آس در گزارشی به قلم "سانتی خیمنز" خبرنگار کاتالان، اسم این کار بارسلونا را "فروش جواهرات مادربزرگ" گذاشته و در این باره نوشته است:"بارسلونا در مهمترین تصمیم خود اعلام کرد که همان طور که اقلام سوپرمارکتی یا بلیت برج ایفل یا هر چیز دیگری به فروش گذاشته می شود، قرار است که بخشی از خود را به فروش بگذارد. یک تصمیم جسورانه در غیرمناسب ترین شرایط ممکن که می تواند برای آینده کوتاه مدت بارسلونا خیلی مهم باشد. آنها می خواهند جواهرات مادربزرگشان را بفروشند تا بتوانند خانه شان را حفظ کنند و بدهی هایشان را بپردازند.بارسلونا مثل هر خانواده ای برای این که به فرزندان خانواده اطلاع بدهد که جواهرات مادربزرگ به فروش می رود، باید اعضایش را جمع کند و در این باره از آنها اجازه بگیرد."

بارسلونا در صورت کسب اجازه از هوادارانش می تواند وارد قرارداد سی وی سی با لالیگا شود به این شکل که بخشی از حق تبلیغات خود را برای سالهای آینده به شرکت سی وی سی بفروشد. رئال مادرید، بارسلونا و بیلبائو تنها باشگاه هایی بودند که حاضر به ورود به قرارداد CVC نشده بودند و حالا بارسا قرار است که از این اتحاد کنار برود.

4125