صحبت‌های رودریگو، کاسمیرو و وینیسیوس در واکنش به فتح لیگ قهرمانان

صحبت‌های رودریگو، کاسمیرو و وینیسیوس در واکنش به فتح لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - سه بازیکن کهکشانی‌های مادریدی در پایان دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، رودریگو بعد از پیروزی رئال مادرید مقابل ليورپول و کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت: "می‌خواستم در این جا چمپیونزلیگ را ببرم اما تصور نمی‌کردم که این گونه باشد. روز بسیار خاصی بود. خیلی خوشحالم. وقتی در خدمت تیم هستی و کاری انجام می‌دهی، خیلی بهتر است. مقابل پاریس، چلسی و سیتی با ورودم به زمین، جریان بازی عوض شد. این شب‌ها را نمی‌توانم توصیف کنم. در فینال توانستم بازی کنم و کم بازی کردم اما عالی بود. کورتوا بازی را برای ما برد و وینی نیز همین‌طور. حالا به بازی‌های ملی می‌رویم که در غیر این صورت در کل تعطیلات نمی‌خوابیدم. شب قبل از بازی سعی کردم که بخوابم اما مدام بیدار می‌شدم! روز خیلی سختی بود اما همه روزها همین‌طور هستند. خیلی خوشحالیم."

هم‌چنین کاسمیرو نیز در پایان این بازی به خبرنگاران گفت: "می‌دانیم که چقدر مشکل بود و همه با هم تلاش کردیم. کلمه‌ای برای توصیف وجود ندارد و خیلی لذت بردیم. همه چمپیونزلیگ‌ها مشکل هستند و این را می‌دانیم. خیلی از اوقات باور نمی‌کنی که برای یک بار دیگر قهرمان شدی؛ اما حالا ما پنجمین قهرمانی را داریم. می‌دانیم که چقدر مشکل بود. با هم تلاش کردیم. خیلی از اوقات کلمه‌ای برای توصیفش وجود ندارد. خوشحال هستیم و خیلی لذت بردیم. امسال قهرمانی مشکلی داشتیم؛ اما هر سال مشکل است. هواداران زیباترین بخش فوتبال هستند. سازماندهی می‌توانست بهتر باشد. وقتی زمان‌بندی برای بازی انجام شده، باید درست صورت بگیرد. امنیت و سلامتی هواداران در اولویت اول است؛ اما باید زمان‌بندی رعایت شود. اگر ما حرفه‌ای هستیم، چمپیونزلیگ هم باید حرفه‌ای باشد."

دیگر بازیکن رئالی‌ها که در پایان دیدار دیشب با خبرنگاران صحبت کرد، وینیسیوس جونیور بود که گفت: "این لحظه غیر قابل توصیف است. حالا باید جشن بگیریم و لذت ببریم. در کل فصل سخت تلاش کردیم. پس از دورانی مشکل و بی‌نظیر به این‌جا رسیدیم. چیزی بهتر از بردن با این پیراهن نیست. حضور در این‌جا و کسب چمپیونزلیگ برای من یک رویا بود. این احساسی‌ترین اتفاقی است که ممکن است برای یک بازیکن رخ بدهد. بازیکنان رئال مادرید به بردن عادت دارند اما این اولین چمپیونزلیگ من است و خیلی خوشحالم. می‌خواهم جام‌های بسیار بیشتری کسب کنم و در این باشگاه تاریخ‌سازی کنم."

9404