سیدعباسی به دنبال اکران قسمت جدید ماموریت غیرممکن

سیدعباسی به دنبال اکران قسمت جدید ماموریت غیرممکن

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی شهرخودرو می‌گوید اینکه تیمش در 2 هفته مانده به پایان لیگ همچنان شانس بقا دارد نشان از عملکرد خوب شاگردان اوست.

داود سیدعباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبالی با اشاره به شرایط شهرخودرو پیش از نبرد با پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تیمش چقدر شانس برای بقا در لیگ برتر دارد گفت:" ما با امید زنده‌ایم. بچه‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا به هدفی که داریم دست پیدا کنیم. از تک تک بازیکنان تیمم به خاطر زنده نگه داشتن این تیم تشکر می‌کنم. شاید روزی که ما آمدیم و تیم را تحویل گرفتیم، کسی امید نداشت شهرخودرو به نیم فصل برسد، فاصله امتیازی با تیم‌های دیگر خیلی زیاد بود و اول باید تلاش می‌کردیم این فاصله را کم کنیم اما به دلیل مشکلاتی که برای همه عیان است این تیم ماندنش در لیگ برتر به هفته‌های آخر کشیده شد."

سیدعباسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر او از ابتدای فصل سرمربی شهرخودرو بود، آیا این تیم شرایط بهتری پیدا می‌کرد، اینگونه پاسخ داد:" ما از روز اول سعی کردیم امید و انگیزه را به تیم برگردانیم. کار کردن در شرایط تیمی مانند شهرخودرو واقعا سخت است. من بابت موضوع دیگری خدمت آقای حمیداوی رسیدم و قرار نبود سرمربی شهرخودرو شوم اما چون نتوانستم ایشان را در رابطه با تصمیمی که داشتم قانع کنم به شهرخودرو آمدم."

سرمربی شهرخودرو در ادامه گفت: " خیلی سخت است تیمی در وضعیت شهرخودرو را در آن جایگاه و با آن فاصله امتیازی زیاد تحویل بگیری و به جنگ تیم‌های تا دندان مسلح بروی اما تلاش کردیم تا تیمی که 2 امتیاز داشت را به 16 امتیاز برسانیم."

از دید سیدعباسی، بدشانسی در رقم خوردن سرنوشت تیم او نقش مهمی داشته است:" در خیلی از بازی‌ها شانس به ما روی خوش نشان ندا. شهرخودرو هیچ وقت خوش اقبال نبود و در بسیاری از بازی‌ها که می‌توانستیم به 3 امتیاز برسیم اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم تا تیم‌های از ما امتیاز بگیرند.به طور مثال گل‌گهر در دو بازی رفت و برگشت تنها روی اشتباه فردی و غفلت بازیکنان ما توانست از ما امتیاز بگیرد. در خیلی از بازی‌ها باید تیر خلاص را زودتر شلیک می‌کردیم اما تعلل کردیم و کار ما به هفته آخر کشیده شد."

مشکل دیگر شهرخودرو از دید سرمربی‌اش، تجربه پایین برخی نفراتش است:" بسیاری از بازیکنان ما فصل اول حضورشان در لیگ برتر است و بازیکنان کم‌تجربه‌ای هستند. خیلی ها از روزی که من به این تیم آمدم فرصت حضور در ترکیب را پیدا کردند و پیش از حضور من بازی نمی‌کردند. ما در شهرخودرو فرصت نداشتیم و تیمی که از قبل بسته شده بود را تحویل گرفتیم اما به هرحال بازیکنان زحمت خود را کشیدند و نقدی به آنها وارد نیست."

سیدعباسی با انتقاد از مدیران ارشد استان خراسان رضوی گفت: "مشهد یک کلان شهر است امکانات خوبی دارد و حیف است فصل آینده تیمی در لیگ برتر نداشته باشد اما مدیران استان هیچ حمایتی از شهرخودرو انجام ندادند، حتی استادیوم امام‌رضا را به ما ندادند اما تیم‌های دیگر به راحتی آنجا میزبان مسابقات خود بودند."

 آخرین سوال ما از سیدعباسی درباره شرایط سخت تیمش برای ماندن در لیگ بود. اینکه باید هر دو بازی‌شان مقابل پرسپولیس و فولاد را ببرند و منتظر شکست نفت مسجدسلیمان به استقلال باشند تا در لیگ ماندنی شوند: "ماموریت غیرممکن 8 را انجام می‌دهیم."

7655