زلاتان پس از تکرار قهرمانی 11 سال قبل خود با میلان: گفتم اما خندیدند!

زلاتان پس از تکرار قهرمانی 11 سال قبل خود با میلان: گفتم اما خندیدند!

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم کهنه‌کار و سوئدی روسونری بعد از کسب پیروزی تیمش در بازی دیشب و کسب عنوان قهرمانی سری آ با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی و شبکه DAZN، از ژانویه سال 2020 میلادی زلاتان ابراهیموویچ قطعا مرد کلیدی میلان در داخل و خارج از زمین مسابقه بوده است؛ اما با توجه به قهرمانی میلان به نظر می‌رسد که زلاتان برای تصمیم‌گیری نیاز به انجام کارهایی دارد. ابراهیمموویچ پس از پایان بازی شب گذشته، مصاحبه‌ای با خبرنگاران رسانه‌ها انجام داد که صحبت‌های این بازیکن را در ادامه می‌خوانید:

میلان آخرین بار با شما نیز موفق به کسب قهرمانی شده بود؟

"به شکل فوق‌العاده‌ای از این موضوع خوشحال و راضی هستم. زمانی که به میلان برگشتم، گفتم که میلان را به اوج بازمی‌گردانم اما خیلی‌ها خندیدند. ما حالا این‌جا هستیم و اسکودتو را بردیم. برای رسیدن به این مهم فداکاری‌های زیادی انجام دادیم اما هیچ چیزی غیر ممکن نیست. امسال بسیار اذیت شدم و در رابطه با آینده‌ام طی چند روز آتی با شما صحبت خواهم کرد و فعلا می‌خواهم از کسب این جام و افتخار لذت ببرم."

در رابطه با پیشرفت تیم؟

"زمانی که من به میلان برگشتم، یک تیم خاص وجود داشت اما حالا یک میلان دیگر وجود دارد. هر چه می‌توانستم در اختیار این بازیکنان جوان قرار دادم. هر کاری می‌توانستم برای کمک به این تیم حتی خارج از زمین مسابقه انجام دادم."

در رابطه با پیولی؟

"مربی کارهای بزرگی انجام داده است. هر کسی که این‌جاست، طی دو سال گذشته با تیم بوده اما سخت کار کردیم و در پایان موفق شدیم. وضعیت پیچیده‌ای بود و ما پیشرفت زیادی داشتیم. پیولی به من مسئولیت بزرگی داد و طی چند ماه اخیر کمی مضطرب بود اما من در کنارش بودم."

در رابطه با آینده؟

"اول از همه باید کاری برای خوب شدن مصدومیتم انجام بدهم و اگر همه چیز خوب پیش برود، این آخرین بازی من با میلان نبوده است. یک جراحی دیگر انجام می‌دهم؟ ببینیم چه خواهد شد."

این فصل را تقدیم به چه کسی می‌کنید؟

"به مینو رایولا. او به من گفت که تنها یک نفر وجود دارد که می‌تواند میلان را نجات بدهد؛ بنابراین من این موفقیت را تقدیم به او می‌کنم."

طی چند هفته آینده زلاتان تصمیم خود را رسانه‌ای خواهد کرد و پیش از این، پیولی و مالدینی تاکید کرده‌اند که امیدوارند این پایان کار آن‌ها با این مهاجم سوئدی نباشد و در عین حال، به تصمیم او احترام می‌گذارند.

9404