ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن گزینه پروژه بازسازی یوونتوس

ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن گزینه پروژه بازسازی یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک آرژانتینی پاریسن ژرمن یکی از گزینه‌های آلگری برای تقویت خط میانی یوونتوس است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از کالچومرکاتو، یوونتوس قرار است در تابستان به بازسازی خود ادامه دهد و لئاندرو پاردس، ستاره پاریسن ژرمن، یکی از اهداف بیانکونری به‌حساب می‌آید.

باشگاه ایتالیایی از زمان جدایی کریستیانو رونالدو در فصل گذشته، به دنبال تقویت ترکیب خود بوده‌است و ماسیمیلیانو آلگری پس از پایان این فصل، اصلاح خط میانی را در اولویت قرار خواهد داد.

گزارش شدهاست که پاردس 27 ساله پس از انجام تنها 10 بازی در این فصل لوشامپیونه، ممکن است در پایان این فصل اجازه خروج از باشگاهی پاریسی را کسب کند.

پس از تعیین رویکرد باشگاه درباره بازیکنانی که احتمال خروجشان در این تابستان وجود دارد، بیانکونری می‌تواند پاردس را به‌عنوان یکی از گزینه‌های جایگزینی بازیکنان خروجی تیم درنظر داشته‌باشد.

جورجو کیه‌لینی، کاپیتان یوونتوس، پیش از این تایید کرده‌است که در تابستان این باشگاه را ترک خواهد کرد و پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی این تیم و هم‌بازی پاردس در تیم ملی این کشور، احتمالا در پایان فصل به صورت رایگان از این تیم جدا خواهد شد.

یوونتوس به‌عنوان قهرمان 9 فصل پیاپی در سری‌آ بین سال‌های 2012 تا 2020، اکنون برای دومین سال متوالی اسکودتو را از دست می‌دهد.

9719