سه دوست آرژانتینی مسی از پی‌اس‌جی می‌روند

سه دوست آرژانتینی مسی از پی‌اس‌جی می‌روند

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی ممکن است که تنها بهترین شریک فوتبالی خود یعنی کیلیان امباپه بلکه هموطنانش را هم در رختکن پی اس جی از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، مدیران پی اس جی از فصل تیمشان و ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید راضی نیستند و قصد دارند که لئاندرو پاردس، انخل دی ماریا و مائورو ایکاردی را از تیم هایشان کنار بگذارند. در حقیقت اکیپ گزارش داده است که هر سه بازیکن در مسیر خروج قرار دارند.

ال فیدئو آخرین ماه های حضورش در پی اس جی را سپری می کند و باشگاه پاریسی قصد ندارد که قراردادش را تمدید کند. این بازیکن به بازگشت به آرژانتین یا بنفیکا فکر می کند هر چند که شایعاتی در مورد حضورش در پی اس جی هم مطرح است. پاردس نیز پیشنهادهایی خواهد داشت و در مسیر جدایی دارد. مائورو ایکاردی در مسیر درهای خروجی است. البته احتمالا مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی هم از پاریس می رود تا دسته پاریسی ها کاملا از هم بپاشد و مسی که در اولین سالش در پارک دو پرنس شمار زیادی از هموطنانش را در کنارش داشت، حالا بیش از حد تنها شود. مسی در اولین فصلش در پی اس جی نتوانست خاطرات خوش خود در بارسا را تکرار کند و حالا در دومین فصلش به دنبال جبران خواهد بود.

4125