روزی که مسی می‌خواست هافبک پی‌اس‌جی را بکُشد!

روزی که مسی می‌خواست هافبک پی‌اس‌جی را بکُشد!

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که لئاندرو پاردس یکی از بهترین دوستان مسی در تیم ملی آرژانتین است و در یک فصل اخیر رابطه بسیار خوبی با لئو در رختکن پی اس جی داشته اما حالا این هافبک خاطره جالبی از مسی نقل کرده است.

به گزارش فوتبالی، پاردس خاطره جالبی را از بازی پی اس جی و بارسلونا در نیوکمپ در فصل 21-2020 نقل کرده است. بارسلونا در مجموع دو بازی با نتیجه پنج بر دو شکست خورده بود که مسی از این که هموطنش پاردیس به او لگد بزند، عصبانی بوده است. پاردس در این باره تعریف می کند:" مسی خیلی عصبانی شد چرا که صحبت های من با هم تیمی هایم را شنیده بود و به شدت عصبانی بود. کاملا  به هم ریخته بود. می خواست من را بکشد و من ترسیده بودم و می خواستم به خانه ام بروم!"

البته مسی کمی بعد خشم خود را کنترل کرد و ماجرا بیش از این ادامه پیدا نکرد. پاردس در ادامه تعریف کرد:" کمی بعد مسی را در تیم ملی آرژانتین دیدم و طوری برخورد کرد که انگار اتفاقی رخ نداده است. این نشان داد که چه شخصیت خاصی دارد. رابطه مان مثل قبل ادامه پیدا کرد. حالا با هم در مورد آن روز صحبت می کنیم و می خندیم اما در آن زمان خیلی عصبانی بود و می خواست من را بکشد!"

4125