خرید تازه پاری سن ژرمن از لیگ روسیه

خرید تازه پاری سن ژرمن از لیگ روسیه

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار بیانیه ای رسمی از خرید لئاندرو پاردس، بازیکن خط میانی و آرژانتینی باشگاه زنیت سنت پترزبورگ خبر دادند. بدین ترتیب این بازیکن 24 ساله با قراردادی 45 میلیون یورویی از زنیت جدا و به پاریس منتقل شد.

لئاندرو پاردس قراردادی چهارسال و نیمه با باشگاه پاریسی به امضا رسانده. بعد از انجام مراحل رسمی این انتقال و حضور در تست های پزشکی پاری سن ژرمن در بیمارستان آسپتار در دوحه، خبر انتقال این بازیکن آرژانتینی از تیم زنیت به پاری سن ژرمن به صورت رسمی اعلام شد. بدین ترتیب پاردس پیراهن شماره 8 پی.اس.جی را به تن خواهد کرد؛ پیراهنی که سالها بر تن تیاگو موتا، بازیکن سابق پاری سن ژرمن و مربی فعلی تیم پایه ای این باشگاه بوده است.

پاردس قدرت رقابتی بالایی دارد و اصالتش به منطقه سان خوستو در ایالت بوئنوس آیرس آرژانتین برمی گردد. خرید او باعث آرامش خاطر توماس توخل سرمربی پی.اس.جی شده؛ چرا که بعد از خداحافظی لاسانا دیارا از دنیای فوتبال و شرایط نامشخص آدرین رابیو ، این سرمربی آلمانی حسابی نگران شرایط خط میانی تیمش بود.

پاردس 9 بازی ملی برای تیم ملی آرژآنتین برگزار کرده و یک گل ملی به نام او ثبت شده است. او فصل گذشته با انجام 61 بازی برای تیم باشگاهی اش 10 گل زده و 15 پاس گل داده بود و این آمار نسبتا قابل قبولی برای این بازیکن به شمار می رود.

6363