تبریک تولد جالب ایسکو به کاپیتان رئال مادرید

تبریک تولد جالب ایسکو به کاپیتان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ایسکو هافبک مالاگایی رئال مادرید در سن 30 سالگی با اتمام قراردادش در پایان فصل در مسیر جدایی قرار دارد که به نظر می رسد که بتیس مقصد احتمالی وی باشد.

به گزارش فوتبالی، ایسکو، مارسلو و بیل سه بازیکنی هستند که در پایان فصل با اتمام قراردشان از رئال مادرید می روند.مارسلو کاپیتان رئال مادرید در این فصل اغلب نیمکت نشین بوده اما حالا در سن 34 سالگی باید جدا شود. مارکا گزارش داده است که مارسلو امید زیادی به تمدید قرارادش توسط رئال دارد هر چند که خیلی بعید است که این اتفاق رخ بدهد چرا که بازیکن برزیلی در چهار سال اخیر و از زمان رفتن رونالدو، به بازیکنی ناکارامد برای رئال مادرید تبدیل شده که اغلب نیمکت نشین یا سکونشین بوده است.

ایسکو در روز پنجشنبه در یک استوری ایسنتاگرامی در پیامی با کنایه به نیمکت نشینی خودش و مارسلو در رئال مادرید نوشت:" خیلی سخت بود که عکس مشترکی از من و خودت در زمان بازی کردن پیدا کنم (شکلک خنده) تولدت مبارک اسطوره." البته کریم بنزما کاپیتان دوم رئال مادرید نیز به مارسلو تبریک گفته است.

مارسلو در حال حاضر با 24 جام پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید است که در صورت قهرمانی در فینال چمپیونزلیگ می تواند جامهایش را افزایش بدهد.

4125