خوشحالی گواردیولا از جذب ارلینگ هالند

خوشحالی گواردیولا از جذب ارلینگ هالند

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی از پیوستن ارلینگ هالند، مهاجم بروسیا دورتموند به این باشگاه بسیار خوشحال است و اذعان کرد که او خرید خیلی برای آینده سیتی می‌باشد. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب بالاخره داستان ارلینگ هالند به پایان رسید و این ستاره نروژی در فصل آینده زیر نظر پپ گواردیولا بازی خواهد کرد. سیتی برای این انتقال تنها 51 میلیون پوند به دورتموند پرداخت و حالا گواردیولا بی‌صبرانه منتظر کار کردن با هالند است. 

به نقل از سایت گل، سیتی در رقابت با باشگاه‌های بزرگی همچون رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ موفق به خرید هالند شد و حالا سرمربی سابق تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ پس از پیروزی مهم مقابل ولورهمپتون در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورتس راجع به این انتقال گفت: "خرید هالند؟ این نشانه خوبی برای آینده باشگاه است. او می‌تواند برای سال‌های طولانی در این جا بازی کند و من امیدوار و البته صد در صد مطمئنم که ارلینگ خیلی سریع خودش را لیگ برتر انگلیس و تیم ما وفق خواهد داد. بازیکنان باعث می‌شوند تا شما مربی خوبی به نظر بیایید. او یک استعداد جوان شگفت انگیز است. سن کمی است و ما می‌خواهیم به او کمک کنیم تا هرچه سریع‌تر در این باشگاه جا بیافتد."

4416