رئال مادرید آخرین تیم آنچلوتی خواهد بود؟

رئال مادرید آخرین تیم آنچلوتی خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به صحبت راجع به نقشه‌هایش پس از اتمام دورانش در این باشگاه پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته لوس بلانکوس پس از کسب نتایج ضعیف با زین الدین زیدان، تصمیم گرفت تا دوباره به کارلو آنچلوتی اعتماد کند. این سرمربی ایتالیایی در گذشته نیز تجربه نشستن روی نیمکت رئال را داشت و موفق شد به همراه این تیم به لادسیما یا همان دهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسد. 

به نقل از سایت مارکا، آنچلوتی در این فصل موفق شد دوباره یک رئال مادرید سرحال و شاداب بسازد. آن‌ها در ابتدای این هفته با پیروزی چهار بر صفر مقابل اسپانیول، قهرمانی خود را در لالیگا قطعی کردند و هنوز شانس رسیدن به فینال چمپیونز لیگ را دارند. او در گفت و گویی با آمازون پرایم ویدئو گفت: "بعد از این دوره در رئال مادرید به احتمال زیاد بازنشسته خواهم شد. البته اگر رئال مادرید مرا برای 10 سال دیگر بخواهد، بدون شک 10 سال دیگر در این باشگاه خواهم بود."

"نقشه‌هایم پس از رئال؟ دوست دارم بیشتر با نوه‌هایم وقت بگذرانم. کارهایی زیادی است که دوست دارم انجام بدهم. من تاکنون به استرالیا و یا ریو دوژانیرو نرفته‌ام. همچنین می‌خواهم بیشتر به خواهرم سر بزنم. متاسفانه امکان انجام دادن همه کارها نیست، پس روزی که بازنشسته شوم، می‌خواهم به این کارها برسم."

4416