تاریخ‌سازی سرمربی و کاپیتان رئال مادرید پس از فتح لالیگا

تاریخ‌سازی سرمربی و کاپیتان رئال مادرید پس از فتح لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو کاپیتان و مدافع برزیلی رئال مادرید با فتح لالیگا، به بیست و چهارمین جام دوران بازیگری‌اش با این تیم رسید تا عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ لوس بلانکوس را یدک بکشد و همچنین کارلو آنچلوتی موفق شد به اولین مربی تبدیل شود که در هر پنج لیگ معتبر به قهرمانی می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، از ساعت 18:45 به وقت تهران، تیم‌های رئال مادرید و اسپانیول از چهارچوب هفته سی و چهارم لالیگا در استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی کردند. کهکشانی‌ها که پیش از شروع این مسابقه اختلاف زیادی با تیم‌های سویا و بارسلونا در جدول ایجاد کرده‌ بودند، توانستند با کسب پیروزی چهار بر صفر برابر حریف کاتالونیایی، سی و پنجمین قهرمانی خود را در لالیگا جشن بگیرند. 

بازی امروز برای کارلو آنچلوتی و مارسلو از اهمیت بالایی برخوردار بود. با این قهرمانی، مارسلو توانست از رکورد پائو خنتو فقید عبور کند و حالا با 24 جام، پرافتخار ترین بازیکن تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود. همچنین کارلو آنچلوتی که پیش از این سابقه قهرمانی در سری آ، لیگ فرانسه، لیگ برتر انگلیس و بوندس لیگا را در کارنامه داشت، با این قهرمانی به اولین مربی تبدیل شد که توانسته هر 5 لیگ معتبر را فتح کند. 

4416