شمارش معکوس برای آماده شدن ورزشگاه نساجی

شمارش معکوس برای آماده شدن ورزشگاه نساجی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا نساجی فصل آینده در قائمشهر بازی‌های خانگی خود را برگزار می‌کند؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که نساجی قائمشهر سومین فصل حضور خود در لیگ برتر فوتبال ایران را سپری می‌کند اما این باشگاه ریشه دار و قدیمی همچنان با مشکل نبود زمین چمن باکیفیت و میزبانی از رقبایش در قائمشهر روبه‌رو است.

پس از اینکه تعدادی از بازی‌های نیم فصل اول این تیم در ورزشگاه متقی ساری برگزار شد اما زمین چمن این ورزشگاه هم کیفیت لازم را نداشت تا باشگاه نساجی تصمیم بگیرد بازیهایش را در خارج از استان مازندران برگزار کند و بعد از انجام یک بازی در اصفهان، مشهد میزبان بازیهای خانگی شاگردان ساکت الهامی شد.

شب گذشته و پس از برتری نساجی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی استاندار مازندران و حس رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان با حضور در رختکن این تیم ضمن تبریک برد مقابل استقلال و صعود به نیمه نهایی متعهد شدند که ورزشگاه وطنی را حتما تا زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر در فصل آینده آماده و تجهیز کنند.

گفته می‌شود با توجه به دستور رییس جمهور در سفر به استان مازندران یک کارگروه را مسئول حل مشکل ورزشگاه شهید وطنی کرده است و برای اتمام کارهای مربوط به این ورزشگاه نیز روز شمار 90 روزه اعمال شده و در صورتی که پیمانکار نتواند تا زمان مقرر این ورزشگاه را به سطح استانداراد و مطلوب جهت برگزاری مسابقه برساند با جرایم سنگینی مواجه خواهند شد.

استاندار مازندران اعلام کرد این پروژه و بازسازی زمین چمن آن به صورت شبانه روزی انجام می شود و حتی شب‌ها نیز کارگران در ورزشگاه شهید وطنی مشغول کار هستند تا در زمان مقرر بتوانند این ورزشگاه را آماده برگزاری مسابقات کنند.

7655