ورزشگاه کارگران میزبان بازی های نساجی می‌شود؟

ورزشگاه کارگران میزبان بازی های نساجی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- در صورت انتقال بازیهای خانگی نساجی به تهران، کدام ورزشگاه میزبان بازیهای شاگردان ساکت الهامی خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی قائمشهر برای لیگ بیست و یکم مجوز برگزاری بازی های لیگ برتر را نگرفت و قرار شد با مساعدت مدیران ارشد ورزش استان مازندران، اقدامات لازم جهت کشت چمن طبیعی ورزشگاه وطنی خیلی زود اجرایی شود.

پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی نشان می‌دهد بارندگی های اخیر در استان مازندران باعث شده تا سرعت کار بسیار افت کند و پیشرفت پروژه در مرحله زیرسازی و زهکشی باقی مانده و بعید است ورزشگاه وطنی به این زودی‌ها آماده شود.

از سوی دیگر کیفیت پایین ورزشگاه ساری – که بازیهای خانگی نساجی تا اطلاع ثانوی در آنجا برگزار خواهد شد -  در حد قابل قبول نیست و این احتمال وجود دارد تا مدیران تیم نساجی با در خواست کادر فنی تیمشان، محل بازیهای خانگی نساجی را دوباره تغییر دهند و این بار بازیهایشان را از مازندران به تهران منتقل کنند.

در صورتی که قرار باشد بازیهای لیگ برتر، کماکان بدون حضور تماشاگران برگزار شود، به احتمال زیاد ورزشگاه کارگران میزبان بازیهای خانگی نساجی خواهد بود. ورزشگاهی که به تازگی چمنش عوض شده است.

9697