ابهام روز؛ نساجی در کدام ورزشگاه میزبان مس رفسنجان است؟

ابهام روز؛ نساجی در کدام ورزشگاه میزبان مس رفسنجان است؟

پایگاه خبری فوتبالی- نساجی مازندران در کدام ورزشگاه از مس رفسنجان میزبانی خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که طبق وعده‌های مسئولین ارشد استان مازندران قرار بود که ورزشگاه شهید وطنی پیش از آغاز بازی‌های فصل جدید لیگ برتر به بهره‌برداری برسد، پ بعید است این اتفاق حداقل در هفته اول لیگ بیست و دوم رخ دهد.

اسفند سال گذشته بود که ابراهیم رئیسی در حاشیه سفرش به استان مازندران دستور داد که ورزشگاه خانگی نساجی حداکثر طی چهار ماه تکمیل شود. تأکیدی که موجب شد از چند روز بعد عملیات مربوط به آماده‌سازی زمین برای کاشت چمن انجام شود و قرار بر این بود که تا پایان تیرماه، ورزشگاه شهید وطنی را آماده تحویل باشگاه نساجی بدهند، اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

حمید مطهری پیش از این در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرده بود اگر ورزشگاه وطنی حاضر نشود او تیمش را مقابل مس رفسنجان به میدان نمی‌فرستد و حاضر است نتیجه این بازی، 0-3 به سود حریف شود:" با مدیران باشگاه مفصل صحبت کردم و اعلام می‌کنم که به هیچ‌وجه حاضر نیستیم در ورزشگاهی غیر از شهید وطنی میزبان تیم مس رفسنجان باشیم و حتی اگر این بازی 3-صفر به سود حریف اعلام شود، در استادیومی غیر از شهید وطنی بازی نخواهیم کرد و مسئولیت آن مستقیم بر عهده آقایانی است که اهمال‌کاری کرده و می‌کنند."

نساجی فصل گذشته بازی‌های خانگی خود را در اصفهان، مشهد، کرج و حتی تهران برگزار کرد. حال باید منتظر ماند و دید پلن مدیران این باشگاه در صورت عدم آماده‌سازی ورزشگاه وطنی چه خواهد بود و آیا واقعا این تیم مقابل مس رفسنجان به میدان نخواهد رفت؟

7655