آخرین وضعیت ورزشگاه وطنی از زبان مدیرعامل نساجی

آخرین وضعیت ورزشگاه وطنی از زبان مدیرعامل نساجی

پایگاه خبری فوتبالی - مدیرعامل نساجی توضیحاتی درمورد آخرین وضعیت ورزشگاه وطنی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، ایزد سیف‌الله پور درباره اینکه با توجه به میزبانی نساجی مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، تا چه زمانی قرار است این تیم بازی‌های خانگی‌اش را در شهر دیگری برگزار کند، اظهار داشت: پس از سفر رئیس جمهور به مازندران، اتفاقات خوبی درمورد ورزشگاه وطنی افتاده و خدا را شکر با حمایت‌های حسینی‌پور(استاندار مازندران) و حسن رنگرز(مدیرکل ورزش و جوانان مازندران) این استادیوم که در دل شهر اما قدیمی بود، مرمت شد. رختکن‌ها، VIP، CIP، سیستم نور و ... راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در مورد زمین چمن با توجه به مشکلاتی که در ابتدای کاشت وجود داشت، بهره‌وری‌اش مقداری به تاخیر افتاد. این زمین اکنون آماده است اما نیاز به مقداری کار دارد و حداکثر تا 20 روز آینده آماده خواهد شد. حتی ‌می‌توانستیم بازی با مس را هم در وطنی برگزار کنیم اما به این دلیل که هنوز کشت خزانه صورت نگرفته و احتمال برگزاری بازی در شرایط بارندگی، امکان آسیب دیدن زمین وجود داشت. 

مدیرعامل نساجی در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران، اضافه کرد: هزینه‌های زیادی برای وطنی شده و از خبرنگاران تا ورزشکاران 2 سال پیرامون آن صحبت کردند. حیف بود این زمین را به راحتی از دست بدهیم. ما از استانداری و اداره کل ورزش و جوانان درخواست کردیم افتتاح این پروژه را به تاخیر اندازند تا زمین آماده و مهیای برگزاری مسابقات شود.

سیف‌الله پور تصریح کرد: کار ساخت CIP و رختکن‌ها انجام شده و سه روز قبل هم کار مربوط به سیستم نور را انجام دادند. خروجی در مانده که با مالک زمین آن قسمت نیز در حال توافق هستند. مشکلات در این زمینه حل شده و تا 20 مرداد این مراحل افتتاح می‌شود اما بابت زمین مشکلاتی وجود دارد که البته اگر مشکل خاصی نباشد بعد از بازی با ملوان در هفته سوم بتوانیم بازی‌های خود را در این ورزشگاه برگزار کنیم.

وی ادامه داد: از ساکت، مدیرعامل سپاهان، استانداری، یگان ویژه اصفهان و ... که برای برگزاری بازی ما در نقش جهان همکاری کردند تشکر می‌کنم. دیدار دوم ما با سپاهان نیز در همین ورزشگاه است. احتمال برگزاری دیدار با ملوان در وطنی خیلی زیاد است.

1470