پیشنهاد بارسلونا به وینگر فرانسوی تغییری نمی‌کند

پیشنهاد بارسلونا به وینگر فرانسوی تغییری نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات اسپانیایی به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیا، مقامات باشگاه کاتالانی پیشنهادی به عثمان دمبله ارائه داده‌اند که وینگر ملی‌پوش فرانسوی باید آن را قبول کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو چاپ کاتالونیای اسپانیا، متئو المانی، یکی از مدیران ارشد باشگاه بارسلونای اسپانیا در روزهای گذشته با موسی سیسوکو، ایجنت و مدیر برنامه‌های عثمان دمبله، وینگر تیم ملی فوتبال فرانسه و ستاره خط حمله تیم کاتالانی در ماروکو ملاقات کرده است و گفته می‌شود که طرفین مذاکرات بر سر تمدید احتمالی قرارداد این بازیکن فرانسوی با باشگاه اسپانیایی را از سر گرفته‌اند.

خبرنگار نشریه موندو دیپورتیوو چنین گزارش می‌دهد که کاتالان‌ها اصرار دارند تا همان قراردادی را که در ماه ژانویه گذشته و در فاصله پنجره نقل و انتقالاتی فصل زمستان روی میز مذاکرات بوده، دوباره به این بازیکن فرانسوی پیشنهاد بدهند.

مشخص نیست که آیا عثمان دمبله و مدیر برنامه‌های این بازیکن فرانسوی آماده پذیرش این پیشنهاد باشند یا خیر، اما چیزی که مسلم است، این است که این وینگر ملی‌پوش فرانسوی در جمع شاگردان ژاوی هرناندز در تیم بارسلونا احساس خوشحالی می‌کند و اکنون یکی از بازیکنان کلیدی این تیم کاتالانی به شمار می‌آید.

9404