تعیین تکلیف بارسلونا با وینگر فرانسوی/ تمدید قرارداد نزدیک است؟

تعیین تکلیف بارسلونا با وینگر فرانسوی/ تمدید قرارداد نزدیک است؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که وینگر فرانسوی آبی اناری ها در نیوکمپ ماندنی می شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، بارسلونا مصمم بود بعد از رد کردن پیشنهاد تمدید قرارداد، عثمان دمبله را روی نیمکت بنشاند اما به نظر می رسد همه چیز تغییر کرده است. عثمان دمبله به باشگاه اطلاع داده که خواهان ماندن در تیم کاتالانی است و برای همین، اکنون مذاکرات با بازیکن وارد فاز نهایی شده و این بازیکن فرانسوی می تواند هر زمان که بتواند، به ترکیب بلوگرانا ورود پیدا کند. 

عثمان دمبله به نوعی فکر می کند که با توجه به مصدومیت های اخیر و حمایت همه جانبه باشگاه و هزینه کردن مبلغی بیش از یکصد میلیون یورو برای او، به باشگاه مدیون است؛ برای همین، عثمان دمبله می خواهد در تیم کاتالان ها ماندنی شود.

پیشنهاد بارسلونایی ها قرارداد سه ساله با دستمزد کمتر اما پاداش های بیشتر است. در صورتی که عثمان دمبله تعداد زیادی بازی انجام دهد، بند پاداش های او فعال می شود؛ این تنها ایده آبی اناری ها برای بازیکنی است که تقریبا هر ساله نیمی از فصل را مصدوم است.

مدیر برنامه های عثمان دمبله از این ایده خوشش نمی آید. برای همین در هفته های اخیر او را به تیم های انگلیسی پیشنهاد داده بود ولی با درخواست شخصی خود عثمان دمبله، به نظر می رسد این بار تمدید طرفین نزدیک خواهد بود.

9404