روزی که عثمان دمبله تصمیم به ترک بارسلونا گرفت

روزی که عثمان دمبله تصمیم به ترک بارسلونا گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - ورود تورس همه چیز را برای تمدید با عثمان دمبله تغییر داد و حالا به نظر می رسد که پایان داستان وینگر فرانسوی با آبی اناری ها نزدیک است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، زمان بندی در فوتبال مهم است اما نیازهای بارسلونا اجازه تأخیر و از دست دادن فرصت ها را نمی دهد. باشگاه کاتالانی تصمیم گرفت پیش از تمدید قراردادهای لازم با فران تورس قرارداد امضاء کند. البته عثمان دمبله در اولویت تمدید قرارداد بود و بازیکنان دیگری چون رونالد آرائوخو، گاوی و نیکو نیز در صف بودند اما باشگاه کاتالانی به سمت امضای قرارداد با فران تورس حرکت کرد.

به خدمت گرفتن فران تورس با مبلغ پنجاه و پنج میلیون یورو برای رختکن با توجه به شرایط مالی باشگاه بارسلونا بسیار عجیب بود؛ همین مسأله باعث شده که عثمان دمبله خواسته های مالی بیشتری داشته باشد.

این طور نیست که مذاکره با عثمان دمبله آسان باشد اما تا ماه دسامبر حاشيه‌ی خوبی برای تمدید قرارداد با این بازیکن وجود داشت.

امضای قرارداد با فران تورس هر گونه توافق برای تمدید قرارداد را از بین برد و از آن جا به بعد شرایط مساعد عثمان دمبله برای مذاکرات تمدید قرارداد ناپدید شدند. وینگر فرانسوی و مدیر برنامه هایش باور داشتند که توان مالی بارسلونا بازگشته و می توانند پیشنهاد بهتری برای تمدید قرارداد ارائه کنند. به نظر می رسد که بارسلونا فران تورس را برای آینده انتخاب کرده بود.

9404