پدری در واکنش به برد دیشب بارسلونا مقابل لوانته: با پای برهنه دنبال توپ بودم!

پدری در واکنش به برد دیشب بارسلونا مقابل لوانته: با پای برهنه دنبال توپ بودم!

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک جوان و ملی‌پوش اسپانیایی آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون که در بازی شب گذشته تیمش مقابل لوانته در لالیگای اسپانیا گلزنی کرد، در پایان مسابقه با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو و اذعان کرد که تیمش خسته بوده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، پدری گونزالس، هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا و ستاره جوان خط میانی باشگاه بارسلونا در ارتباط با بازی شب گذشته کاتالان‌ها مقابل لوانته و گلی که به ثمر رساند، با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت و مطالبی را بیان کرده که در ادامه می‌خوانید:

"با وجود آن که لوانته شکست خورده است، اما آن‌ها خوب کار کردند و در بازی مستحق چیزهای بیشتری بودند. ما با گل دقایق پایانی لوک دی یونگ خوش‌شانس بودیم و برنده ‌شدیم."

"فکر می‌کنم که بازی‌های متوالی زیادی در پیش باشد و این موضوع، روی عملکرد و توان پاهای ما تأثیر می‌گذارد؛ امروز مشخص بود که تیم و پاهای بچه‌ها به خاطر انجام مسابقات فشرده زیاد، خسته است."

"گاوی کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و پتانسیل فوق‌العاده‌ای هم دارد. شدتی که او به بازی می‌دهد، دیوانه کننده است. من او را دوست دارم و بهترین‌ها را برایش می‌خواهم."

"مربیان از من می‌خواهند که وارد محوطه شوم و گلزنی کنم. در آن صحنه سعی کردم با پای برهنه به دنبال توپ باشم تا با پای چپم پاس ارسال کنم؛ سعی کردم تا کفش‌هایم را بپوشم که گل لوک دی یونگ از راه رسید."

9404