برچسب 100 میلیونی بارسلونا روی ستاره جوان/ بایرن‌مونیخ در پی جذب 2 بازیکن کاتالان‌ها

برچسب 100 میلیونی بارسلونا روی ستاره جوان/ بایرن‌مونیخ در پی جذب 2 بازیکن کاتالان‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ یکی از باشگاه هایی است که امکان خرید دو بازیکن جوان باشگاه بارسلونا را بررسی می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، با توجه به وضعیت مالی نامناسب کاتالان ها، باشگاه های مختلفی در قاره‌ی سبز چشم به ستاره های این تیم آبی اناری پوش دوخته اند. از آن جمله، گفته می شود تیم های بایرن مونیخ آلمان و چلسی انگلستان به دنبال به خدمت گرفتن گاوی، ستاره جوان بارسلونا هستند که بند فسخ پنجاه میلیون یورویی در قراردادش با کاتالان ها دارد.

طبق گزارش نشریات کاتالونیا، گاوی برای پنجره نقل و انتقالاتی آینده در رادار بایرن مونیخی ها قرار دارد. گاوی جوان از زمان پیوستن به بارسلونا در سال 2015، پیشرفت سریعی داشته و در حال حاضر، جزو بازیکنان مهم کشور اسپانیا و لاروخا محسوب می شود. این بازیکن هفده ساله در این دوره شانزده بازی در تمامی رقابت ها برای بارسلونا و همچنین چهار بازی برای تیم ملی اسپانیا انجام داده است. همچنین پدری لوپز گونزالس نیز دیگر بازیکنی است که مد نظر مدیران باشگاه بایرن مونیخ قرار دارد.

با این حال، بارسلونا تنها در صورتی پیشنهادات برای این هافبک هجده ساله را بررسی می کند که تیم خواهان، آماده‌ی پرداخت مبلغی معادل با حداقل یکصد میلیون یورو باشد.

کمبود بازیکن در خط میانی باعث شد تا پدری جوان فصل گذشته به یک بازیکن ثابت بدل شود و نزدیک به هفتاد بازی برای تیم های باشگاهی و ملی کشورش انجام دهد.

9404