دو گزینه آژاکسی مد نظر کاتالان‌ها هر روز نزدیک‌تر از دیروز به بایرن‌مونیخ!

دو گزینه آژاکسی مد نظر کاتالان‌ها هر روز نزدیک‌تر از دیروز به بایرن‌مونیخ!

پایگاه خبری فوتبالی - پروسه جذب دو بازیکن از تیم هلندی آژاکس توسط باواریایی‌ها روز به روز در حال تکمیل شدن است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ برای تقویت سمت راست خط دفاعی و نیز مرکز میدان تیم خود، چشم به دو ستاره آژاکس یعنی نصیر مزروئی و رایان گراونبرخ دارند.

ایجنت و مدیر برنامه‌های هر دوی این بازیکنان مینو رایولا است و در آخرین جلسات بین طرفین، توافق‌های خوبی برای نهایی کردن این دو قرارداد به دست آمده است.

به نظر می‌رسد که نصیر مزروئی در ملاقات حضوری صراحتاً به مقامات باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده که خواهان پیوستن به این تیم مونیخی است. مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ از جمله حسن صالح حمیدزیچ، اولیور کان و مارکو نپه نیز همگی از جریان این ملاقات راضی بوده‌اند. هم‌چنین جزئیات نهایی قرارداد در حال نهایی شدن است. نصیر مزروئی مبلغی معادل با رقم تقریبی 10 میلیون یورو ناخالص از مدیریت باشگاه بایرن مونیخ حقوق و دستمزد خواهد گرفت.

هم‌چنین گزارش شده که رایان گراونبرخ نیز بر سر شرایط شخصی با سران باشگاه بایرن مونیخ آلمان به توافق رسیده است؛ با این حال، با توجه به قرارداد داشتن گراونبرخ با باشگاه آژاکس آمستردام هلند، مشکل باقی‌مانده هزینه نقل و انتقالات بین بایرن مونیخ و طرف هلندی است. باواریایی‌ها جدیداً پیشنهاد خود را از مبلغ بیست و پنج میلیون یورو به مبلغ بیست و هشت میلیون یورو افزایش داده‌اند تا باعث جلب رضایت همتایان خود در تیم هلندی آژاکس آمستردام شوند.

با توجه به آزاد بودن مزروئی و افزایش پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب گراونبرخ، به نظر می‌رسد که این دو بازیکن تنها یک قدم برای پیوستن به باواریایی‌ها فاصله دارند.

9404