هافبک جوان بارسلونا فاش کرد: می‌توانستم اکنون یک رئالی باشم!

هافبک جوان بارسلونا فاش کرد: می‌توانستم اکنون یک رئالی باشم!

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک جوان تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه کاتالانی اخیرا طی مصاحبه ای، اعلام کرده که این او نبوده که پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده بلکه آن ها او را نخواسته اند وگرنه این هافبک جوان می توانست اکنون یک رئالی باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه Antena3Deportes، پدری لوپز گونزالس، هافبک جوان تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا که به تازگی نیز قرارداد خود را با مدیران باشگاه کاتالانی تمدید کرده است، در گفت و گویی با خبرنگار این رسانه صحبت های جدید و جالبی را بیان نموده است. پدری چنین عنوان می کند: "وقتی پانزده ساله بودم، باشگاه رئال مادرید من را برای گرفتن تست فوتبالی فراخواند. آن روز، برف سنگینی بارید و آن ها بالاجبار آن جلسه‌ی گگتست گیری را به تعویق انداختند. صبح روز بعد، یک جلسه تمرینی سبک را انجام دادم و به خانه‌ی خودم بازگشتم. من پیشنهاد مادرید را رد نمی کردم؛ اما در حقيقت، آن ها کسانی بودند که نمی خواستند من را به خدمت بگیرند."

پدری لوپز گونزالس، ملی پوش جوان لاروخا چند روز پیش نيز توضیح داده بود که رئال مادرید او را به اندازه‌ی کافی برای آکادمی خود در سال 2017 مناسب نمی دانسته است. تا این که باشگاه بارسلونا در سال 2019 این نوجوان را از باشگاه لاس پالماس با مبلغی به ارزش تقریبی بیست میلیون یورو به خدمت گرفت.

9404