صحبت‌های ستاره جوان بارسلونا درباره جایزه پسر طلایی، ناپولی و مسی

صحبت‌های ستاره جوان بارسلونا درباره جایزه پسر طلایی، ناپولی و مسی

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره‌ی جوان خط میانی تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه کاتالان ها طی مصاحبه ای در خصوص دریافت جایزه‌ی پسر طلایی، قرعه‌ی تیمش در مسابقات لیگ اروپا و همچنین لیونل مسی، اظهار نظرهای کوتاهی انجام داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای اسپورتس، پدرو لوپز گونزالس ملقب به پدری، ستاره خط میانی تیم ملی فوتبال اسپانیا و هافبک جوان تیم بارسلونا در مصاحبه با خبرنگار این رسانه درباره قرعه‌ی بارسلونا در رقابت های لیگ اروپا صحبت کرده است. پدری در ارتباط با تیم ناپولی به عنوان حریف کاتالان ها در مسابقات لیگ اروپا چنین می گوید: "آن ها تیمی جمع و جور و متّحد هستند. این یک بازی بسیار خوب خواهد بود."

پدرو لوپز گونزالس در ارتباط با موضوع دریافت جایزه‌ی پسر طلایی نیز چنين نظری داشت: "برای دریافت این جایزه بسیار خوشحالم." 

ستاره‌ی خط هافبک لاروخا و آبی اناری ها در خصوص لیونل مسی، فوق ستاره‌ی آرژانتینی پیشین کاتالان ها و هم بازی سابق پدری لوپز گونزالس در جمع نفرات کاتالان ها نیز به بیان یک جمله‌ی کوتاه بسنده کرده و می گوید: "برای من او هنوز بهترین بازیکن جهان است."

لازم به ذکر است که باشگاه های بسیار زیادی در اروپا خواهان به خدمت گرفتن پدرو لوپز گونزالس هستند اما این هافبک جوان ملی پوش، به تازگی قرارداد خود را با کاتالان ها تمدید کرده است.

9404