لیست خرید کهکشانی بارسلونا؛ از صلاح تا لواندوفسکی

لیست خرید کهکشانی بارسلونا؛ از صلاح تا لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا مدیر بارسلونا به ژاوی هرناندز وعده یک خرید بزرگ را در تابستان داده است.

به گزارش فوتبالی، اولویت اصلی بارسا همچنان هالند است هر چند که با صحبت های اخیر لاپورتا به نظر می رسد که احتمال نهایی شدن این انتقال خیلی کم باشد و به همین خاطر بارسا آلترناتیو های دیگری را برای جانشینی هالند در نظر گرفته است. لاپورتا رابطه خوبی با مینو رایولا وکیل هالند دارد اما دستمزد درخواستی نجومی این بازیکن و کمیسیون ها باعث می شود تا چنین انتقالی سخت و دشوار به نظر برسد.

حالا آس گزارش داده است که نمایندگان بارسلونا تماس ها با محمد صلاح مهاجم لیورپول را آغاز کرده اند تا اگر نتوانستند هالند را بخرند، به سراغ ستاره مصری بروند. ژاوی و مدیران بارسا خرید صلاح را تایید می کنند چرا که این مهاجم قابلیت حضور در پست های مختلف را دارد و حضورش سالی 30 گل را تضمین می کند.مهاجم لیورپول در سن 23 سالگی قطعا می تواند سه تا چهار سال دیگر در بالاترین سطح بماند و با توجه به این که هنوز قراردادش را با لیورپول تمدید نکرده و فقط تا 2023 قرارداد دارد، سرخ ها چاره ای جز فروش وی نخواهند داشت چرا که در غیر این صورت رایگان از دستش می دهند. بارسا در نظر دارد که برای خرید صلاح 60 تا 70 میلیون یورو به لیورپول پیشنهاد بدهد و به این بازیکن برای چهار سال آینده 100 میلیون یورو دستمزد بپردازد.

آس البته گزارش داده است که مدیران بارسا به جز صلاح گزینه های دیگری را هم دنبال می کنند. یکی از انها روبرت لواندوفسکی مهاجم 34 ساله بایرن مونیخ است که هنوز در اوج قرار دارد اما او هم تا 2023 با بایرن قرارداد دارد و در تابستان به سال پایانی قراردادش می رسد. گزینه دیگر بارسا هم روملو لوکاکو مهاجم 28 ساله چلسی است که مهاجمی ششدانگ و گلزن است که از شرایطش در چلسی راضی نیست و به جدایی می اندیشد.

4125