بارسلونا جدیدترین مشتری مهاجم ناکام چلسی

بارسلونا جدیدترین مشتری مهاجم ناکام چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا برای خط حمله خود، که از اهداف اصلی آن‌ها در بازار نقل‌وانتقالات خواهدبود، مهاجم ناراضی چلسی را زیرنظر دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مارکا، بارسلونا روملو لوکاکو را از چلسی هدف قرار داده‌است. جذب یک مهاجم نوک در تابستان، جز مهم‌ترین اولویت‌ها برای آبی‌اناری‌ها به‌حساب می‌آید.

ارلینگ هالند از بروسیا دورتموند و روبرت لواندوفسکی از بایرن‌مونیخ در ابتدا گزینه‌های مورد علاقه بارسا بودند، اما به نظر می‌رسد نهایی کردن انتقال مهاجمان برجسته بوندسلیگا دشوار خواهد بود.

در حالی که لوکاکو از شرایطش در چلسی ناراضی‌‌است و در آستانه ترک استمفوردبریج در پنجره زمستانی بنظر می‌رسد، این ملی‌پوش 28 ساله بلژیکی احتمالا در تابستان با علاقه باشگاه‌های مختلف اروپایی روبرو خواهد بود.

12 گل لوکاکو در تمامی رقابت‌های این فصل برای آبی‌ها نشان از فاصبه او با بهترین فُرم خود دارد. این بازیکن بلژیکی در دو فصل با پیراهن اینتر 64 گل در 95 بازی به‌ثمر رسانده‌بود.

مقامات بارسلونا پیش از این با فدریکو پاستورلو، نماینده لوکاکو در مورد انتقال احتمالی ملاقات کرده‌اند. هرچند که شاید این انتقال از گزینه‌هایی مانند هالند و لواندوفسکی محتمل‌تر باشد، اما بازهم دشواری‌های خود را خواهد داشت.

تا این لحظه، هیچ اقدام آشکاری برای لوکاکو صورت نگرفته‌است، اما هر دو طرف از وضعیت آگاه هستند و منتظرند تا با مشخص شدن مالکیت جدید چلسی و تصمیم آن‌ها درباره مهاجم بلژیکی تیمشان، اقدام لازم انجام شود.

9719