عکس؛ برخورد گرم مهاجم بارسلونا با هواداران

عکس؛ برخورد گرم مهاجم بارسلونا با هواداران

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابونی فقط به 9 بازی نیاز داشت تا در میان هواداران بارسا به محبوبیت برسد و دل آنها را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اوبامیانگ که با فسخ قراردادش با آرسنال به صورت رایگان به بارسلونا ملحق شده، با پنج گل در لیگ  و یک گل لیگ اروپا نمایش خوبی داشته و توانسته رابطه خوبی با هواداران داشته باشد و نمایش خوبی هم از خود ارائه داده است.

اوبامیانگ در پیروزی پرگل بارسلونا مقابل اوساسونا هم توانست گلزنی کند که در پایان بازی در بیرون نیوکمپ تصمیم گرفت که به سمت هواداران برود و به آنها عکس و امضا بدهد. در حقیقت اوبامیانگ از خودروی خود پیاده شد و با برخی هواداران عکس گرفت تا نشان بدهد که از همین حالا توانسته رابطه خوبی با هواداران پیدا کند.

لاپورتا توانست اوبامیانگ را به عنوان بمب لحظه آخری به ترکیب بارسلونا اضافه کند و به همین خاطر بعد از این خرید حسابی خوشحالی کرد و مشت گره کرده اش را به سمت هواداران نشان داد و به نظر می رسد که خرید مهاجم گابونی هم به تقویت ترکیب بارسا کمک کرده است. حالا بارسا باید به استانبول برود تا مقابل گالاتاسرای صعودش به یک چهارم نهایی لیگ اروپا را قطعی کند و در لالیگا هنوز هر چند که شانس چندانی ندارند اما بازی در برنابئو پس از شکست های متوالی مقابل رئال در سالهای اخیر برایشان یک بازی حیثیتی است.

4125