آخرین بمب لاپورتا: مهاجم آرسنال وارد بارسلونا شد

آخرین بمب لاپورتا: مهاجم آرسنال وارد بارسلونا شد

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک امیلیانو فرانسوا اوبامیانگ، مهاجم 32 ساله اهل گابون دوشنبه وارد بارسلونا شد تا انتقالش را نهایی کند و کارش را زیر نظر ژاوی هرناندز آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم در تلاش است تا آخرین جزئیات قرارداد را  در آخرین ساعات پیش از اتمام نقل و انتقالات زمستانی به سرانجام برساند. بارسلونا در حال حاضر بر اساس قوانین سقف دستمزد لالیگا می تواند تا پایان فصل به اوبامیانگ دو میلیون یورو دستمزد بدهد که برای این کار نیازی به خروج عثمان دمبله نخواهند داشت.

اوبامیانگ

اوبامیانگ که در هفته های اخیر مورد غضب آرتتا واقع شده، در این فصل در پانزده بازی هفت گل به ثمر رسانده است. این بازیکن در ژانویه 2018 با 65 میلیون یورو به عنوان یک بمب نقل و انتقالاتی از دورتموند به آرسنال ملحق شد و هر چند که از دوران اوجش فاصله گرفته اما همچنان بازیکن باکیفیتی به شمار می رود. اوبامیانگ که در آکادمی میلان رشد کرده در سالهای اخیر در آکادمی موناکو، لیل و دیژون بازی کرده است. اوبامیانگ در سن اتین با 41 گل در 97 بازی  نامش را سر زبان ها انداخت و بعد از آن به دورتموند رفت که در تیم آلمانی در 163 بازی 92 گل زد و بعد از آن به آرسنال ملحق شد که با 141 گل در 213 بازی امار خوبی داشت.

اوبامیانگ زمانی گفته بود که به پدربزرگ فقیدش قول داده که در رئال مادرید بازی کند اما حالا تقدیر طور دیگری پیش رفته است و قرار است که پیراهن تیم رقیب یعنی بارسلونا را به تن کند. مهاجم گابونی پس از دنی آلوز، فران تورس، آداما ترائوره به چهارمین خرید زمستانی لاپورتا تبدیل خواهد شد.

4125