وستهام مشتری جدید ستاره نیمکت‌نشین رئال مادرید

وستهام مشتری جدید ستاره نیمکت‌نشین رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- وستهام یونایتد آماده است تا برای جذب ادن هازارد مهاجم رئال مادرید وارد رقابت شود.

به گزارش فوتبالی، وینگر 31 ساله بلژیکی پس از دوران بسیار موفق در چلسی و تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان جهان دراین پُست، در سال 2019 به سانتیاگو برنابئو آمد.

سه‌فصل حضور در جمع کهکشانی‌ها، برای هازارد بسیار کابوس‌وار رقم خورده‌است. این ملی‌پوش بلژیکی هیچگاه نتوانست به‌طور مداوم جای خود را در ترکیب اصلی رئال مادرید محکم کند.

بازیکن سابق چلسی و لیل، که در این فصل تنها 22 بازی انجام داده و یک گل به‌ثمر رسانده‌است، احتمالا در این تابستان باشگاه اسپانیایی را ترک می‌کند.

به نقل از Fichajes، تیم لیگ برتری وستهام به این وینگر باتجربه علاقه‌مند است و به جمع سایر مشتریان بازیکن بلژیکی خواهدپیوست.

وستهم فصل فوق‌العاده‌ای را زیر نظر دیوید مویس پشت سر گذاشته‌است. آن‌ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با آرسنال، منچستریونایتد و تاتنهام رقابت می‌کنند.

چکش‌ها درحال حاضر با 3 بازی بیشتر از آرسنال، از توپچی‌های رده‌چهارمی 3 امتیار عقب‌تر هستند.

مصدومیت‌‌ها در این فصل مانع از پیش‌روی بیشتر وستهام در رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان شده‌است. همین موضوع مدیران این باشگاه را به فکر تقویت بیشتر نفرات برای فصل آینده انداخته‌است.

وستهام با چندین بازیکن بین باشگاه‌های اروپایی در تماس بوده‌است، اما شانس جذب بازیکنی که با لیگ قهرمانان اروپا آشناست، می‌تواند چکش‌ها را برای امضای قرارداد با ادن هازارد سوق دهد.

9719