رئال مادرید جدی تر از قبل به دنبال ادن هازارد؛ آبی ها مایل به شنیدن پیشنهاد

رئال مادرید جدی تر از قبل به دنبال ادن هازارد؛ آبی ها مایل به شنیدن پیشنهاد

وبسایت رسمی برنامه نود - به نظر می رسد که مقاومت در برابر پیشنهادی از سوی سانتیاگو برنابئو، برای ادن هازارد سخت باشد و از این رو باشگاه چلسی مجبور است که حداقل پیشنهاد رئال مادرید را گوش کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، 12 ماه پیش نیز اقدام مشابهی از سوی رئال مادرید برای جذب ستاره بلژیکی صورت گرفت، کسی که مورد تحسین مدیریت و کادر فنی تیم می باشد. اگرچه هازارد در نهایت ماندگار شد تا اکنون در آستانه کسب دومین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر انگلستان قرار بگیرد.

بنا به گزارش ها، رومن آبراموویچ، مالک ثروتمند و روسی آبی های لندن قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی، 200 میلیون یورو وارد بازار کند تا به این ترتیب هازارد را متقاعد سازد که چلسی برای قهرمانی و به چالش کشیدن مجدد لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا آماده است. خامس رودریگز، آلوارو موراتا، روملو لوکاکو و تیمو باکایوکو، همگی ستاره هایی هستند که مالک چلسی برای جذب آنها در تابستان امسال تلاش خواهد کرد. از طرفی، ماریا گرانوسکایا، مدیر آبی ها به هازارد گفته است که این تیم در صورت دریافت پیشنهادی از جانب رئال مادرید، به آن گوش خواهد کرد.

با اینحال، علاقه رئال مادرید به جذب هازارد قوت گرفته و زیدان سرعت، مهارت و حرکات غیر قابل پیش بینی این بازیکن را دوست دارد و به این ترتیب احتمالاً هازارد یکی از بحث برانگیز ترین ستاره های نقل و انتقالات تابستان خواهد بود.

1771