عذرخواهی ستاره منچستریونایتد از هواداران پس از شکست تحقیر آمیز مقابل سیتی

عذرخواهی ستاره منچستریونایتد از هواداران پس از شکست تحقیر آمیز مقابل سیتی

پایگاه خبری فوتبالی - جیدون سانچو ستاره انگلیسی منچستریونایتد در شبکه‌های اجتماعی از هواداران این تیم بابت شکست سنگین مقابل منچسترسیتی عذرخواهی کرد. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب تیم‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد از چهارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس در استادیوم اتحاد مقابل هم به میدان رفتند که در پایان، سیتیزن‌ها با نتیجه پرگل چهار بر یک، شیاطین سرخ را تحقیر کردند. محرز (دو بار) و کوین دی بروین (دو بار) برای سیتی و جیدون سانچو تک گل یونایتد را در این بازی به ثمر رساندند. با این نتیجه شاگردان رالف رانگنیک به رده پنجم سقوط کردند و حالا سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده، با توجه به شرایط آرسنال و تاتنهام کمی دور از دسترس به نظر می‌رسد. 

به نقل از سایت گل، بعد از پایان دربی منچستر، هواداران یونایتد در فضای مجازی انگشت اتهام خود را به سمت همه اعضای این باشگاه (مدیران، مربیان و بازیکنان) گرفتند و سانچو ستاره سابق بروسیا دورتموند، با انتشار توئیتی در صفحه رسمی خودش، از هواداران معذرت خواهی کرد. 

"از هواداران پوزش می‌خواهم... عملکردمان به اندازه کافی خوب نبود. باید به خودمان به عنوان بازیکنان نگاه و برای درست شدن اوضاع سخت‌تر از همیشه تلاش کنیم. به جنگیدن تا آخرین لحظه ادامه می‌دهیم."

4416