سلمانی در خطر از دست دادن دربی نیست

سلمانی در خطر از دست دادن دربی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- برخلاف تمامی اخباری که در رسانه ها منتشر شده، جعفر سلمانی دو کارته است و در خطر از دست دادن دربی قرار ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، کارت زرد راحتی که روزبه چشمی در دیدار روز گذشته برابر گل گهر دریافت کرد، باعث شد تا این بازیکن 4 کارته شده و دیدار برابر صنعت نفت را از دست بدهد. او در دیدار رفت برابر همین صنعت نفت، مس رفسنجان، فجرسپاسی و گل گهر از داوران اخطار دریافت کرد.

در روزهایی که استقلال به دلیل اعزام دو مدافع اصلی خود یعنی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند به خدمت سربازی با کمبود بازیکن در خط دفاعی مواجه است، چهار اخطاره شدن روزبه چشمی و محرومیت از بازی برابر صنعت نفت باعث این نگرانی ها شده است.

از روز گذشته در رسانه ها اینگونه بیان شد که دو بازیکن به نام های جعفر سلمانی و رودی ژستد سه اخطاره هستند و اگر در دیدار برابر صنعت نفت آبادان از داور بازی اخطاری را دریافت کنند، دیدار برابر پرسپولیس را از دست خواهند داد.

مرور کارنامه جعفر سلمانی در این فصل نشان می دهد که او تاکنون و در این فصل، تنها 2 بار از داوران کارت زرد دریافت کرده اخبار مربوط به سه کارته بودن او صحت ندارد. سلمانی در دو دیدار برابر تراکتور (دقیقه 9) و پیکان (دقیقه 71) کارت زرد گرفته و 2 اخطاره به حساب می آید و حتی اگر در بازی با صنعت نفت کارت زرد بگیرد، می تواند در دربی تهران به میدان برود.

البته رودی ژستد مهاجم اهل بنین استقلال سه کارته بوده و خطر محرومیت از حضور در دربی تهران او را تهدید می کند. این بازیکن بلند قامت در سه دیدار برابر آلومینیوم اراک، نساجی قائمشهر و فجرسپاسی شیراز از داوران کارت زرد گرفته است تا تنها بازیکن استقلال باشد که اگر برابر صنعت نفت اخطار بگیرد، از حضور در دربی پایتخت محروم خواهد شد.

7474