غیبت جعفر سلمانی در لیست سفر به ترکیه؛ آقای بی‌حاشیه رفتنی شد!

غیبت جعفر سلمانی در لیست سفر به ترکیه؛ آقای بی‌حاشیه رفتنی شد!

پایگاه خبری فوتبالی- جعفر سلمانی همراه با کاروان استقلال به ترکیه سفر نخواهد کرد و این به معنی جدایی او از جمع آبی‌ها است. 

به گزارش فوتبالی، استقلالی‌ها مدتی است تمرینات خود برای حضور قدرتمند در لیگ بیست‌وچهارم را آغاز کرده‌اند. جواد نکونام فعلا رویه متفاوتی را در پیش گرفته و فعلا تمرینات در آرامش پیش می‌رود و برعکس فصل گذشته خبری از مصاحبه‌های جنجالی نیست.

مدیران استقلال هم پیگیر نقل‌وانتقالات هستند و تاکنون حضور بازیکنانی مانند رامین رضاییان، محمدحسین اسلامی، میلاد زکی‌پور، علیرضا کوشکی، سامان فلاح و آلمدین زیلبکیچ در جمع آبی‌پوشان قطعی شده است. در این بین البته داغ‌ترین شایعه‌ای که ظاهرا قرار است رنگ واقعیت به خود بگیرد، پیوستن گائل کاکوتا به استقلال است.

آبی‌پوشان پایتخت امروز راهی اردوی ترکیه خواهند شد و لیست مسافرین هم در رسانه‌ها منتشر شده، نکته قابل توجه این لیست اما غیبت جعفر سلمانی مدافع بی‌حاشیه استقلال در سفر به ترکیه است. ظاهرا باتوجه به حل شدن مشکل ابوالفضل جلالی، جواد نکونام دیگر نیازی به سلمانی ندارد و برای همین این بازیکن از استقلال جدا خواهد شد. مدیران استقلال منتظر جلالی بودند تا ببینند مشکل سربازی این بازیکن حل خواهد شد یا خیر که در نهایت این بازیکن با کفالت، موفق شد از سربازی معاف شود. باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار جعفر سلمانی است و درنهایت این بازیکن چه تصمیمی برای آینده خود می‌گیرد.

5793