دروازه‌بان رئال مادرید از مردم اسپانیا کمک خواست

دروازه‌بان رئال مادرید از مردم اسپانیا کمک خواست

پایگاه خبری فوتبالی - آندری لونین دروازه بان رئال مادرید این روزها به خاطر حمله نظامی روسیه به اوکراین به شدت نگران شرایط هموطنان و همچنین اقوام و آشنایانش است.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان ذخیره رئال مادرید از صفحه اینستاگرامش استفاده کرد تا در پیامی از مردم اسپانیا درخواست کمک کند.  لونین در یک پیام اینستاگرامی از شهروندان اسپانیایی خواست تا کمک های خود را به سوپرمارکتی در شهر مادرید ارسال کنند تا از این طریق کمک هایشان به دست مردم اوکراین برسد. لونین در استوری اینستاگرامش نوشت:" اسپانیایی های عزیز و همه مردمی که قصد کمک در این شرایط سخت را به مردم اوکراین دارید، می توانید به فروشگاه "اوکرامارکت" در خیابان مندز آلوارو 8 در شهر مادرید از ساعت 11 تا 17 مراجعه کنید و اقلام مورد نیاز همچون کنسرو، پنبه، کش لاستیکی، بانداژ، داروهای مسکن و داروهای ضروری را به دستشان برسانید. از همکاری شما بسیار سپاسگزارم."

در روزهای اخیر کارلو آنچلوتی، فلورنتینو پرز و بازیکنان رئال مادرید سعی کردند به لونین دلداری بدهند و به او در این شرایط سخت ارامش بدهند. رئال مادرید امشب باید در ادامه مسابقات لالیگا به مصاف رایو وایکانو برود و برای حفظ صدرنشینی تلاش کند تا بتواند به سمت لالیگای شماره 35 خود حرکت کند.

4125