گزارش ویژه/ بررسی آخرین وضعیت بهاروند در سازمان لیگ؛ می‌ماند یا می‌رود؟

گزارش ویژه/ بررسی آخرین وضعیت بهاروند در سازمان لیگ؛ می‌ماند یا می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی- درباره سرپرست – یا به عبارت دیگر  رئیس سازمان لیگ برتر - اخبار متفاوتی به گوش می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، حیدر بهاروند در حالی به عنوان سرپرست نایب رئیسی دوم فدراسیون فوتبال مشغول به کار شد که از مجمع فدراسیون رای اعتماد نگرفته بود و در حالیکه حضور او و همچنین حمیدرضا مهرعلی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال، تنها برای سه ماه یعنی از ۱۰ اسفند ۹۹ تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ قانونی بود، اما آنها تا زمان عزل شهاب عزیزی خادم، بدون مشکلی! در سمت خود باقی ماندند.

بلافاصله بعد از عزل رئیس فدراسیون فوتبال بود که رسانه‌ها روی جدایی اجباری مهرعلی و بهاروند از این مجموعه مانور کردند منتهی درباره بهاروند این بحث هم مطرح شده که شاید او مجبور به جدایی از سازمان لیگ هم بشود.

روزنامه جام جم در شماره امروزش درباره این موضوع نوشته است:" . با رفتن عزیزی‌خادم، مهرعلی معاون اولش و همین‌طور حیدر بهاروند سرپرست سازمان لیگ هم مجبور به ترک فدراسیون فوتبال شدند. آنها مثلث سه‌نفره‌ای تشکیل داده و قصد داشتند برای هشت‌سال در فوتبال بمانند. حالا با تغییراتی که در معادلات قدرت به‌وجود آمده همه منتظر چینش جدید در راس قدرت هستند و هنوز مشخص نیست سازمان لیگ به کدام سرپرست سپرده خواهد شد اما با توجه به ایده‌های هیات‌رئیسه‌ خواسته جمعی این است که آنها نه سازمانی جدا که وابسته به فدراسیون فوتبال باشند. قرار است دخل و خرج فدراسیون و سازمان لیگ یکی شود و میرشاد ماجدی و همکارانش به منبع مالی آنها دسترسی داشته باشند."

بحث رفتن بهاروند از سازمان لیگ در حالی مطرح شده که شاید این مساله، به این زودی‌ها رخ ندهد. با توجه به آنکه فدراسیون فوتبال در زمانی که خزانه‌اش خالی می‌شود، از سازمان لیگ برای پرداخت حقوق کارمندان یا هزینه تیم های ملی کمک می‌گیرد، شاید این نیاز به تعامل! باعث شود که فعلا و حداقل تا پایان لیگ بیست و یکم، بهاروند در محل کارش در میدان شیخ بهایی حاضر شود.

نکته قابل توجه اینکه فدراسیون سالهاست(از دوره دوم کفاشیان تا زمان مهدی تاج و حتی ریاست ۱۱ ماهه عزیزی خادم) که به دنبال یکی کردن خزانه‌اش با سازمان لیگ بوده منتهی تا امروز که چنین اتفاقی رخ نداده است.

1984